Opinia użytkownika: Monika_747
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chciałam spłacic kredyt,zadzwoniłam do oddziału i dowiedziałam sie,iż muszę zadzwonić na infolinię. Na infolinii dowiedziałam się,iż muszę wpłacic okresloną kwotę,dwukrotnie upewniałam się czy podano mi kwotę z odsetkami do następnego dnia ponieważ przelew realizowałam w dniu następnym,wpłaciłam kwotę o 100zł wyższą. Po upływie miesiąca dostałam pismo,iz mam dopłacic jeszcze 99zł. Poszłam wyjaśnic sprawę w oddziale Pani wydawał się bardzo ubawiona dzwoniąc i wyjaśniając sprawę, a kiedy wyjaśniłam jak wyglądała moja sytuacja poradziała mi tylko reklamację. Reamacji nie złozyłam ponieważ potrzebowałam pisma o zamknięciu kredytu w szybkim tempie.