Opinie użytkownika (2)

Obsługa zawsze pyta...
Obsługa zawsze pyta czy może w czymś pomóc i rzeczywiście wie co sprzedaje!Bardzo szybko informuje czy jakiejś książki nie ma na stanie i proponuje coś innego. Służy radą, gdy klient "nie wie czego chce" lub szuka pomysłu na prezent.Do tego są uśmiechnięci i sympatyczni. Nie mam nic do zarzucenia i z chęcią kupię tam kolejną książkę. :)

Monika_3298

28.11.2017

matras.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w większości...
Obsługa w większości jest miła, ale panuje tam brak organizacji. Niejednokrotnie jest otwarta tylko jedna kasa, a kolejka ciągnie się w głąb jednego z działów. Mimo dzwonienia dzwonkiem przez osobę, która akurat jest na kasie, nikt nie pojawia się przez kilkanaście minut.2 tygodnie temu kasjer źle nabił towar i na przyjście osoby, która posiada uprawnienia do wycofania produktu, czekaliśmy przeszło 15 (!) minut. W tym czasie cała kolejka stała, ponieważ nikt nie przyszedł otworzyć drugiej kasy, pomimo próśb klientów.W tym samym czasie kilka pracowników rozkładało towar po sklepie. Pomimo, że rzeczywiście to robią, sklep pełen jest nierozładowanych palet i panuje chaos. Pracownicy zapytani o to gdzie znajduje się dany produkt lub czy w ogóle jest dostępy zawsze znają odpowiedź i są chętni do pomocy.Jednak najbardziej irytującym jest brak wystarczającej liczby otwartych kas, ponieważ wydłuża to czas oczekiwania i budzi irytację.

Monika_3298

28.11.2017

NETTO

Placówka

Poznań, Kasprzaka 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi