Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_3298

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Obsługa w większości jest miła, ale panuje tam brak organizacji. Niejednokrotnie jest otwarta tylko jedna kasa, a kolejka ciągnie się w głąb jednego z działów. Mimo dzwonienia dzwonkiem przez osobę, która akurat jest na kasie, nikt nie pojawia się przez kilkanaście minut.2 tygodnie temu kasjer źle nabił towar i na przyjście osoby, która posiada uprawnienia do wycofania produktu, czekaliśmy przeszło 15 (!) minut. W tym czasie cała kolejka stała, ponieważ nikt nie przyszedł otworzyć drugiej kasy, pomimo próśb klientów.W tym samym czasie kilka pracowników rozkładało towar po sklepie. Pomimo, że rzeczywiście to robią, sklep pełen jest nierozładowanych palet i panuje chaos. Pracownicy zapytani o to gdzie znajduje się dany produkt lub czy w ogóle jest dostępy zawsze znają odpowiedź i są chętni do pomocy.Jednak najbardziej irytującym jest brak wystarczającej liczby otwartych kas, ponieważ wydłuża to czas oczekiwania i budzi irytację.