Gdy byłam tam jakieś pół roku temu, to nie potrafiłam tam nic znaleźć, a kobiety w sklepie zdawały się mnie nie zauważać. Po odwiedzeniu tego sklepu obecnie jestem pod wrażeniem. Nie wiem co się tam zmieniło, ale chyba ktoś wreszcie postawił ten sklep na nogi. Wreszcie jest czysto, Panie nagle zrobiły się miłe. Ciuszki poukładane. No naprawdę rewelacyjnie. Co prawda wyszłam z pełnymi torbami ciuchów, ale... w takim sklepie z taka obsługą aż miło się robi zakupy.
Wchodząc do sklepu powitano mnie słowami „Dzień dobry” oraz serdecznym uśmiechem. W sklepie znajdowało się dwoje pracowników. Każdy zajmował się inną sprawą w sklepie. Poza mną nie było innych klientów. Po około 4 minutach podeszła do mnie kobieta w szarej koszuli i zapytała” w czym mi pomóc”. Następnie podczas rozmowy dość wnikliwie badała moje potrzeby. Pytała o rozmiar dywanu jaki potrzebuję. Poinformowała również o możliwości stworzenia dywanu z wykładziny. Pokazano mi wiele wzorów wykładzin i dywanów. Poinformowano o możliwości obszycia wykładziny. Zaproponowano również dodatkowo pod wykładzinę matę izolacyjną. Poinformowano mnie również o ewentualnej pomocy w dostarczeniu dywanu do domu oraz sposobie czyszczenia. Sprzedawczyni wyjaśniła mi również na czym polega różnica między wykładziną a dywanem oraz powiedziała dlaczego różnią się cenami. Rozmowa była tak pokierowana przez sprzedawcę abym czuła, że wybór padł na właściwy towar, który spełni moje oczekiwania. Otrzymałam dokładną wycenę towaru, który został mi polecony. Wycena została wykonana przez pracownika, który mnie obsługiwał przy pomocy kalkulatora. Na koniec rozmowy sprzedawczyni zachęciła mnie do ponownego odwiedzenia sklepu jeśli już się na coś zdecyduję oraz pożegnała uśmiechem i słowami „Do widzenia”.
Po wejściu do punktu obsługa powitała mnie serdecznym uśmiechem. Doradca był ubrany w białą koszulę i czarne spodnie. Do koszuli miał przypięty identyfikator. Była to kobieta około 30 lat, włosy jasne, związane. Uprzejmie zapytała czego szukam, a następnie doradziła jaki model telefonu i w jakim abonamencie będzie najodpowiedniejszy do moich potrzeb. Zadawała bardzo dużo pytań typu do czego ma służyć telefon i jak wiele rozmów prowadzę. Po wybraniu oferty, która mi najbardziej odpowiadała zaoferowała mi również internet bezprzewodowy, a także usługę Cyfrowy Polsat. Po otrzymaniu wszystkich informacji podziękowałam mówiąc, że się jeszcze zastanowię, a doradca pożegnał się ze mną i zaprosił do punktu w razie ewentualnego zakupu. W punkcie panował porządek. Niestety nie pokazano mi żadnego modelu telefonu, o których rozmawialiśmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.