Próbowałam dziś kupić podręcznik akademicki na stronie wydawnictwa Placet. Strona nie jest tzw. "user friendly". Redakcja mieści się w Warszawie, gdzie mieszkam, i choć wiem, że możliwy jest odbiór osobisty, nie ma o tym zdania na stronie. Nie można zamówić książki dodając do koszyka, bo wtedy od razu doliczana jest kwota za wysyłkę, o dziwo bardzo wysoka kwota a wysyłka przez Pocztę Polską. Nie ma podanych godzin pracy redakcji, i informacji na temat tego, czy jeśli przychodząc bez uprzedzenia, są szanse na otrzymanie książki od ręki.
Nowy lokal KFC przy stacji metra stokłosy. Udałam się tam z lekkimi obawami, ponieważ w dzisiejszych czasach, gdzie na każdym rogu w Warszawie widać w oknie kartkę "zatrudnimy", obawiałam się, że szef kuchni może być kucharzem niesprawdzonym. Pomyślałam - nowe talerze, sztućce i obrusy, ale nie przyuczony do zawodu kucharz. Jakże się pomyliłam. Plusem oczywiście wielkim jest nowość lokalu, jego czystość i świeżość. Ale również personel okazał się bardzo uprzejmy i pomocny a pizza bardzo smaczna.
Nie była to długa wizyta, z winy sprzedających. Szukam nowego samochodu. W tym salonie byłam obejrzeć Opla Corsę. Sam salon nie robi dobrego wrażenia - wielka zimna przestrzeń, na wejściu mały - i płatny - automat do kawy. Recepcja gdzieś z boku. Cóż, dałam szansę i ruszyłam ku Corsie. Byłam z rodziną, razem 4 osoby. Trudno przeoczyć. W salonie nie było klientów poza nami. Wsiadaliśmy do Corsy, wiele razy obchodziliśmy ją wkoło, zagladaliśmy do bagaznika - kilka dobrych minut nikt do nas nie podszedł. Wyszliśmy.
Wizyta zupełnie pod kątem prywatnym. Od pewnego czasu szukam dla siebie samochodu i odwiedzam różne salony samochodowe. Salon Suzuki wspominam najmilej. Na wejściu jest ustawione stanowisko uśmiechniętej recepcjinostki, na biurku której są różne gratisy dla dzieci i dla dorosłych. Dalej biurka pracowników - Panowie sa bardzo mili, uprzejmi, potrafią doskonale wyjaśnić co jak działa, itp., potrafią od ręki załatwić jazdę próbną wybranym modelem. W głębi sali jest stolik jeśli chce się coś dodatkowo przeczytać albo przemysleć. Wokół, darmowe automaty z napojami. Jeśli jakiś pracownik widzi, że klient stoi samotnie, podchodzi i pyta czy w czymś pomóc, ale delikatnie. Wszyscy pracownicy sa uprzejmi, mili i pomocni. Bardzo mile wspominam wizyty w tym salonie.
Na co chciałabym zwrócić uwagę to wizyta w przymierzalni. Panie z personelu są tak zabiegane, że kilku klientom z przeoczenia nie dają numerków do mierzenia. Jednakże są miłe i pomocne w przypadku pytań klientów o rozmiary itp. W każdej z przymierzalni fruwają tak zwane "koty" czyli wielkie kępki kurzu, przesuwające się przy każdym ruchu i podmuchu wiatru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.