Polecam. Super miejsce na spotkanie z koleżankami, na randkę itp. Miejsce z klimatem, ale przede wszystkim przepyszne domowe ciasto i cudowne desery. Obsługa bardzo miła. Warto odwiedzić !!!
Na tej stacji tankuję bardzo często, właśnie ze względu na obsługę (chociaż dobra cena też oczywiście ma znaczenie). Obsługa jest zawsze miła, uśmiechnięta i bardzo kompetentna. Gdy tankowałam gaz, poinformowano mnie, że mam nieszczelną instalację (na innej stacji w trasie kilka dni później nikogo to nie obeszło i nie poinformowano mnie o problemie, który nadal był). Gdy mam jakiś drobny problem z autem, zawsze doradzą, pomogą. Jest to naprawdę wyjątkowa stacja, a właściwie ludzie tam pracujący są mili i wyjątkowi. Polecam
Sklep ulokowany w dogodnym miejscu. Duży parking, czysto przed sklepem (pomimo prac wykończeniowych w okolicy). Sklep dobrze zaopatrzony, niestety nie przy wszystkich towarach są ceny. Szukałam personelu na terenie sklepu, ponieważ miałam pytanie, niestety nie udało mi się nikogo znaleźć (jedynie były osoby obsługujące na stanowisku mięsnym i nabiałowym). Brakowało kilku towarów z gazetki promocyjnej. Było bardzo dużo klientów, ale kasy były wszystkie otwarte, obsługa była bardzo sprawna, nie odczuwało się tego tłoku.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Zdanie naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważne. Informujemy, że Pani opinia została przekazana do wiadomości dyrekcji marketu w Sosnowcu.
Kelnerka bardzo miła,...
Kelnerka bardzo miła, uśmiechnięta, chętna do pomocy. Zapaliła świeczkę przy stoliku. Taktowna i kompetentna, nie nachalna, ale obserwująca, żeby w każdej chwili podejść i pomóc w razie potrzeby. Wystrój miejsca również wyjątkowy, stylowy. Czysto i za razem swojsko. Jedzenie bardzo dobre, za rozsądną cenę. Trafiłam tam przez przypadek. Klub jest dość dobrze ukryty wśród uliczek, w kamienicy, ale warto go znaleźć. Odnajdą się tam zarówno osoby młode szukające czegoś "innego", jak i osoby dojrzałe, bo wystój nawiązuje do dawnych dobrych czasów. Z pewnością tam wrócę.
W sklepie byłam wieczorem, zrobiłam drobne zakupy. Podłoga była bardzo śliska, z powodu wnoszonego śniegu (fakt, pogoda była paskudna, bardzo padał śnieg). Na stoisku z warzywami i owocami były banany w promocji, ale w pudłach, nie wyłożone. Towar wyłożony byle jak, pod wieloma produktami nie ma ceny. Gdy podchodziłam do kasy, minęłam się z pracownicą kasy, która gdzieś poszła, wszystkie kasy były zamknięte. Musiałam czekać, aż ktoś się zjawi około 3-5 min. Pani która wróciła do kasy nawet przepraszam nie powiedziała. Ogólnie zakupy oceniam niezbyt dobrze. Może towar kupiłam dobry, ale klient czuł się tam jak intruz.
Do Herbaciarni udałam się z przyjaciółką. Jedna sala była całkowicie zarezerwowana,więc wybór stolików był ograniczony. Obsługiwała jedna kelnerka ( młoda dziewczyna ok 20-25 lat, niska ciemne spięte włosy). Kelnerka była bardzo miła. Przyjęła zamówienie, jednak po chwili podeszła, ze ze względu na rezerwację (organizowane były chyba jakieś urodziny), nie są w stanie wykonać mojego zamówienia (sałatka). Zamówiłam coś innego. Pomimo tego incydentu, atmosfera była bardzo miła, muzyka nie była denerwująca, była spokojna, pasująca do wystroju (wystrój ciekawy, nadający miły specyficzny klimat). Kelnerka sympatyczna, uśmiechnięta, nie nachalna. Po jakimś czasie od zakończonej konsumpcji zapytała się czy jeszcze coś podać. Kelnerka schludnie, ładnie i czysto ubrana. Jedynym mankamentem, był brak zamówionego dania, ale poza tym było wręcz idealnie.
Do sklepu przyszłam z synem, w celu zakupu butów sportowych. W sklepie były 3 panie z personelu, młode. W sklepie razem ze mną i synem było około 7-8 klientów. Gdy skierowałam się na dział z obuwiem sportowym, po krótkiej chwili podeszła do mnie osoba z personelu (kobieta ok 25-30 lat, ciemne półdługie włosy, niska, krępa budowa ciała). Osoba ta z uśmiechem zapytała się, czy w czymś pomóc. Gdy odpowiedziałam, ze chcę kupić buty dla syna (14 lat), to zaczęła pytać się syna jaki typ butów mu się podoba i jaki nosi rozmiar. Po chwili pokazała mu około 4 par do wyboru. Syn wybrał, ale Pani z obsługi zapytała się mnie jeszcze o zdanie, czy wybór akceptuję i czy decyduję się kupić. Zdecydowałam się, poszłam z pania do kasy, gdzie jeszcze poinformowano mnie, że przysługuje mi 24 m-czny okres gwarancyjny. Kasowała mnie inna osoba (kobieta ok 25 lat, szczupła blondynka). Zapytała się czy doliczyć reklamówkę. Podziękowała za zakupy i zaprosiła jeszcze. Obsługa była bardzo miła.
Robiąc zakupy na dziale chemia zwróciłam uwagę, że obsługa działu, zajęta wykładaniem towaru, nie zwraca uwagi na klienta . Klient (nie obserwator, tylko całkiem inna osoba) zadał pytanie o proszek do białego danej firmy, natomiast pracownik (kobieta wysoka w wieku ok. 40 lat, krótkie ciemne włosy) nie przerywając swojej pracy, powiedział, że proszek jest "gdzieś tam na półkach". Po tej "informacji" nie zwaracał juz uwagi na klienta, nie był zainteresowany tym, czy klient znalazł poszukiwany towar. Ocenie poddaję tylko ten dany dział. Nie oceniam całości sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.