OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Ostatnie dni promocji-wybrałam się o zakup kozaków-weszłam do sklepu-ludzi niemało-panie sprzedawczynie i nawet sprzedawca uwijali się wokół klientów jak mrówki i nagle za plecami słyszę:dzień dobry, czy mogę jakoś pomóc, oczywiście odpowiedziałam-szukam tych kozaków w rozmiarze 37 w kolorze czarnym. Buty były pomieszane bardzo, ale miła sprzedawczyni nie dała za wygraną -nie dość , że poszła najpierw sprawdzić czy jest taki rozmiar, potem na magazyn, czy są może jeszcze "nieużywane" a na końcu pomogła przeszukać stosy pudeł w znalezieniu wybranej pary. i mimo, że w końcu ich nie kupiłam Pani ani przez minutę nie okazała swojego niezadowolenia-cały czas była uśmiechnięta, odpowiadała na moje pytania i na koniec usłyszałam dziękuję i zapraszam ponownie, bardzo mi się to podobało
Wybrałam się na zakupy do Yves Rocher, aby kupić coś fajnego szwagierce na urodziny i zostałam mile zaskoczona obsługa w tym punkcie.Mój budżet nie był za wysoki a mimo to Pani udało się stworzyć fajną paczkę zapachową. Zostałam zapytana o wiek osoby , którą chcę obdarować, o upodobania zapachowe, czy wiem coś o jakiś uczuleniach tej osoby na kosmetyki-bardzo rzeczowo i fachowo zostałam potraktowana. Nie czułam się jak osoba , która ma szybko coś kupić i uciekać, bo np.kawa stygnie. Myślę , że kąpiel szwagierki będzie prawdziwym seansem jak w najlepszym SPA.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.