Opinie użytkownika (3)

Podczas obsługi stałego...
Podczas obsługi stałego klienta (zmiana rodzaju rachunku bieżącego) doradca dopytuje o pieniądze zgromadzone na rachunku bieżącym klienta, który wrócił do kraju po półrocznej nieobecności.dopytuje o najbliższe plany oraz ewentualne przeznaczenie zgromadzonych oszczędności, po czym trafnie wskazuje odpowiedna i miła obsługaproduktu zgodnie z rozpoznanymi potrzebami klienta.sprawna i miła obsługa rozluźnia atmosferę.dokładnie informuje o treści przedstawianych do podpisu dokumentów, odpowiada wyczerpujaco i zrozumiale na zadawane pytania oraz np.: pyta czy może odebrac tel podczas obsługi klienta.

Monia77

14.07.2011
Nie zgadzam się (0)
W placówce tej...
W placówce tej bywam przynajmniej 2 razy w miesiącu.standardy obsługi, rozmowy handlowej, obsługi operacyjnej, estetyka placówki a przede wszystkim zachowanie i wygląd personelu to najlepsza reklama banku.pracownik witający klienta na wejściu:usmiech, łagodność i indywidualne podejście do klienta.doradcy: profesjonalna obsługa wyrażająca sie w standardach rozmowy handlowej, dokładności, poświęcanej uwadze, cierpliwośći, udzielaniu wycZerpujących i wiarygodnych inforamcji.tu własnie ze spokojem mozna zostawić swoje pieniądze oraz poszukiwać innych finansowych rozwiązań. polecam

Monia77

13.07.2011

Citi Handlowy

Placówka

Świdnica, Rynek

Nie zgadzam się (9)
15.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Świdnicy przy ulicy Rynek 20. Cieszymy się, że jakość naszej obsługi i dbałość o Klienta spotkały się z Pani pozytywnym odbiorem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Pani jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem.
W dacie w...
W dacie w wracałam z 2-tygodniowego urlopu w Nowym Jorku. na przepelnionym lotnisku w sobotni wieczór wielu podróżujących w emocjach, nierzadko łzach, w lęku, dezorientacji poszukuje własciwych "okienek i informacji" podczas gdy "polska obsługa LOT-u, z posepnymi i lekceważącymi wyrazami twarzy przygotowuje odprawę pasażerów rodzimej linii.mówią przyciszonym głosem, rozmawiając między sobą głównie na tematy poza słuzbowe.udzielają skrótowych informacji przez co pasażerowie czuja sie niedoinformowani a w konsekwencji zagubieeni, zdenerwowani i niekompletnie i nieprofesjonalnie obsłużeni. brak indwidualnego podejścia do klienta,brak zorientowania na klienta,brak aktywnego słuchania, usmiechu,dostosowania do klienta zwłaszcza na osoby starsze i wymagające szczególnej opieki i uwagi.brak zagajeń stwarzających przyjazna atmosferę i poprawne relacje z klientami.

Monia77

13.07.2011

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi