Podczas obsługi stałego klienta (zmiana rodzaju rachunku bieżącego) doradca dopytuje o pieniądze zgromadzone na rachunku bieżącym klienta, który wrócił do kraju po półrocznej nieobecności.dopytuje o najbliższe plany oraz ewentualne przeznaczenie zgromadzonych oszczędności, po czym trafnie wskazuje odpowiedna i miła obsługaproduktu zgodnie z rozpoznanymi potrzebami klienta.sprawna i miła obsługa rozluźnia atmosferę.dokładnie informuje o treści przedstawianych do podpisu dokumentów, odpowiada wyczerpujaco i zrozumiale na zadawane pytania oraz np.: pyta czy może odebrac tel podczas obsługi klienta.
W placówce tej bywam przynajmniej 2 razy w miesiącu.standardy obsługi, rozmowy handlowej, obsługi operacyjnej, estetyka placówki a przede wszystkim zachowanie i wygląd personelu to najlepsza reklama banku.pracownik witający klienta na wejściu:usmiech, łagodność i indywidualne podejście do klienta.doradcy: profesjonalna obsługa wyrażająca sie w standardach rozmowy handlowej, dokładności, poświęcanej uwadze, cierpliwośći, udzielaniu wycZerpujących i wiarygodnych inforamcji.tu własnie ze spokojem mozna zostawić swoje pieniądze oraz poszukiwać innych finansowych rozwiązań. polecam
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Świdnicy przy ulicy Rynek 20. Cieszymy się, że jakość naszej obsługi i dbałość o Klienta spotkały się z Pani pozytywnym odbiorem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Pani jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem.
W dacie w...
W dacie w wracałam z 2-tygodniowego urlopu w Nowym Jorku. na przepelnionym lotnisku w sobotni wieczór wielu podróżujących w emocjach, nierzadko łzach, w lęku, dezorientacji poszukuje własciwych "okienek i informacji" podczas gdy "polska obsługa LOT-u, z posepnymi i lekceważącymi wyrazami twarzy przygotowuje odprawę pasażerów rodzimej linii.mówią przyciszonym głosem, rozmawiając między sobą głównie na tematy poza słuzbowe.udzielają skrótowych informacji przez co pasażerowie czuja sie niedoinformowani a w konsekwencji zagubieeni, zdenerwowani i niekompletnie i nieprofesjonalnie obsłużeni. brak indwidualnego podejścia do klienta,brak zorientowania na klienta,brak aktywnego słuchania, usmiechu,dostosowania do klienta zwłaszcza na osoby starsze i wymagające szczególnej opieki i uwagi.brak zagajeń stwarzających przyjazna atmosferę i poprawne relacje z klientami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.