Opinia użytkownika: Monia77
Dotycząca firmy: LOT
Treść opinii: W dacie w wracałam z 2-tygodniowego urlopu w Nowym Jorku. na przepelnionym lotnisku w sobotni wieczór wielu podróżujących w emocjach, nierzadko łzach, w lęku, dezorientacji poszukuje własciwych "okienek i informacji" podczas gdy "polska obsługa LOT-u, z posepnymi i lekceważącymi wyrazami twarzy przygotowuje odprawę pasażerów rodzimej linii.mówią przyciszonym głosem, rozmawiając między sobą głównie na tematy poza słuzbowe.udzielają skrótowych informacji przez co pasażerowie czuja sie niedoinformowani a w konsekwencji zagubieeni, zdenerwowani i niekompletnie i nieprofesjonalnie obsłużeni. brak indwidualnego podejścia do klienta,brak zorientowania na klienta,brak aktywnego słuchania, usmiechu,dostosowania do klienta zwłaszcza na osoby starsze i wymagające szczególnej opieki i uwagi.brak zagajeń stwarzających przyjazna atmosferę i poprawne relacje z klientami.