Wybrałam się w celu obejrzenia pralek Amica, które były w promocji (przedłużenie 5 lat gwarancji). Na wystawie nie było tych, które mnie interesowały.Ogólnie w sklepie nie ma za dużego wyboru produktów. Wszystko na magazynach. Podeszliśmy do lady i Pan poszukał czy mają. Jako, że na ulotce wypisałam cenę z innego sklepu Pan bez naszej inicjatywy zniżył cenę pralki. Ucieszyłam się. Jednak koszt dowozu i odbioru starej pralki był wyższy niż w innych sklepach lub przez internet. Wzięłam również opcję odbioru starej, jednak przy odbiorze zrezygnowaliśmy z tego, gdyż znalazł się chętny kupiec. Niestety Avans już nie zwrócił nam kwoty zabrania pralki. Stwierdzili, że zniesienie do piwnicy z półpiętra jest równoważne z wywiezieniem starej pralki. Za to wielki minus. Obsługa miła, ale czasami zbyt nachalna. Miałam wrażenie, że chcą mi ta pralkę za wszelką cenę wcisnąć (już przy chęci kupna kuchenki tak mnie traktowali). Były 4 osoby na sklepie i tak byli sobą zajęci, że zapomnieli oddać karty płatniczej. Musiałam się sama upomnieć.
Ogólnie: personel pół na pół (panowie głównie nachalni)
cena: teoretycznie korzystna, bo jeśli zrezygnujesz z opcji zabrania to nie oddają pieniędzy!
W Castoramie chciałam zakupić płytki oraz drobne wyposażenie sanitarne. Z początku ciężko było mi znaleźć Pana, który był odpowiedzialny za stanowisko płytek. Jest bardzo dużo pracowników, jednak jak się kogoś konkretnego szuka to nie ma. W międzyczasie oglądałam kafelki. Zanim Pan się pojawił minęło 15min. Obsługa profesjonalna i odpowiadał na wszystkie nurtujące pytania. Następnie udałam się na umywalki. Ta, która mnie interesowała była wysoko, więc poprosiłam napotkanego Pana o ściągnięcie. Zrobił to niechętnie i z niemiłym komentarzem. Poczułam się niesmacznie, lecz zignorowałam. Zapytał czy potrzebuję syfon i śruby. Wytłumaczyłam, że nie jestem obeznana i proszę o poradę. Potraktował mnie jak babę, która na niczym się nie zna i można jej wcisnąć wszystko. Przy kasie poszło sprawnie. Pani może trochę obojętna na klienta, ale dzień dobry i do widzenia usłyszałam. Podkreślę jeszcze, że osobie, która się nie zna i potrzebuje porady niestety ciężko jest się poruszać po Castoramie. Ceny ok, towaru dużo, jednak z obsługą różnie bywa.
W sklepie panuje ogólny ład i porządek. Pracownicy na bieżąco uzupełniają towar i w razie potrzeby przekładają, gdy ktoś zostawi coś nie na swoim miejscu. W sklepie jest jasno i przejrzyście. Na półkach jest odpowiedni towar, nie ma sytuacji, że jest brak. Ceny produktów na półkach zgadzają się z cenami w kasie, dlatego też nie ma niejasności i problemów z tłumaczeniem, że ceny są różne. Obsługa jest miła i cierpliwa. Prosiłam kilka razy o podanie miejsca danej rzeczy i bez problemu Pani mi pokazała. Wizyta zachęca do następnych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.