Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monami

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: Wybrałam się w celu obejrzenia pralek Amica, które były w promocji (przedłużenie 5 lat gwarancji). Na wystawie nie było tych, które mnie interesowały.Ogólnie w sklepie nie ma za dużego wyboru produktów. Wszystko na magazynach. Podeszliśmy do lady i Pan poszukał czy mają. Jako, że na ulotce wypisałam cenę z innego sklepu Pan bez naszej inicjatywy zniżył cenę pralki. Ucieszyłam się. Jednak koszt dowozu i odbioru starej pralki był wyższy niż w innych sklepach lub przez internet. Wzięłam również opcję odbioru starej, jednak przy odbiorze zrezygnowaliśmy z tego, gdyż znalazł się chętny kupiec. Niestety Avans już nie zwrócił nam kwoty zabrania pralki. Stwierdzili, że zniesienie do piwnicy z półpiętra jest równoważne z wywiezieniem starej pralki. Za to wielki minus. Obsługa miła, ale czasami zbyt nachalna. Miałam wrażenie, że chcą mi ta pralkę za wszelką cenę wcisnąć (już przy chęci kupna kuchenki tak mnie traktowali). Były 4 osoby na sklepie i tak byli sobą zajęci, że zapomnieli oddać karty płatniczej. Musiałam się sama upomnieć. Ogólnie: personel pół na pół (panowie głównie nachalni) cena: teoretycznie korzystna, bo jeśli zrezygnujesz z opcji zabrania to nie oddają pieniędzy!