Po zajechaniu na stację musiałem chwile odczekać aby ktos z pracowników pofatygował sie zatankować mój samochód LPG. Po krótkim oczekiwaniu przyszedł pracownik miło się przewitał zapytał ile ma zatakować. Ubranie było bardzo elegancki, zadbane. Po wejści do sklepu musiałem chwile zaczekac ponieważ było kilka osób przedemna. Przy kasie Pani zapytał czy potrzebuję dodatkowych artykułów, które podniąsa liczbe moich punktów..
Kierowca był bardzo miły i uprzejmy pomimo iż został zmieniony przystanek, z którego zazwyczaj wyjerzdzała owa firma. Nikt nie umiescił żadnej informacji mówiącej o zaistnialej sytaucji. Po mnimo wszystko wszystkie bretesje klientów skupiły się na kierowcy. Mimo szystko na spokojnie tłumaczył każdemu klientowi z osobna o zaistniałej sytuacji.
Na samym wejściu ludzi bardzo dużo na samym sklepie nie zauważyłem personelu. Na szczeście wszystkie kasy obsługiwały klientów. Czs oczekiwania był dość długi. Natomiast Pani ekspedietka była bardzo miła uprzejma proponowała dodatkowe artykuły Ubiór był klasyczny kazdej ekspedietki taki sam. Ogólna atmosfera bardzo miła.
W terenie sklepu nie zauważyłem zbyt wiele osób mam na myśli klientów jak i gogos z pracowników. Natomiast gdzies miedzy sklepowymi połkami pojawiała się Pani, która rozkładała towar. Bardzo szybko przemieszczała się po owym sklepie. Przy zapytaniu jej gdzie znajde towar, który mnie interesuje Bardzo precyzyjnie podała miejsce gdzie znajduje się oraz dokładna cene. Przy kasi obsługiwała mnie Pani, która była bardzo miłą i uprzejma.
Obsługa przeciętna pracownicy zachowywali się rutynowo bez żadnych dodatkowych wrażeń. Pracownik podczas tankowani powiedział dzień dobry i za ile zatankować i na tym rozmowa się zakączyła. Kolejny pracownik w sklepie również bez dodatkowych wrażeń przyjął odpowiednią kwot i na tym się zakączyła. Obsługę oceniam na przeciętną.
Po mimo wczesnej godziny, pracy nocnej pracownik z zainteresowanie wykonywał tankowania auta. Dodatkowo był bardzo miły i uprzejmy. Podczas przyjmowania pieniedzy przy kasie dopytywał czy czegoś jeszcze nie potrzebuje czy może chciałbym wybrać produkt który zwiększy liczbę punktów na moim koncie. Obsługe oceniam bardzo pozytywnie.
Po otrzymanym telefonie z propozycją internetu mobilnego. Jestem obojętnie nastawiony na daną propozycje konsultant nie był miły podczas przedstawiania oferty tym bardziej nie potrafił odpowiedzieć na kilka pytań które zadałem. Ponadto był bardzo natarczywy i nie słuchał co mam do powiedzenia. Rozmowę uważam za nie udana.
Szanowny Panie Mirosławie, bardzo nam przykro, że negatywnie ocenia Pan kontakt z naszym przedstawicielem, dzwoniącym w sprawie oferty internetu mobilnego. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz personel charekteryzowały profesjonalizm i empatia, a Pan i wszyscy nasi Klienci czuli, że spełnione są wszystkie Państwa oczekiwania. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne kontakty z naszą firmą będą wyłącznie pozytywnymi doświadczeniami. Zachęcamy do odwiedzania nas na: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu pomimo iż była kolejka od razu zostałem przywitany. Po kilku minutach oczekiwania zostałem zaproszony do stanowiska obsługi. konsultantka była miła i uprzejma. Elegancko ubrana w białą koszule i czarne spodnie. Wiedza konsultantki była zdumiewająca. Oferta została mi perfekcyjnie przedstawiona. Zadałem kilka dodatkowych pytań na które od razu otrzymywałem odpowiedzi z doskonałą precyzją. Pierwszy raz w życiu zostałem tak doskonale obsłużony. Życze każdemu tak miłej i rzetelnej obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.