Opinie użytkownika (6)

Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Mirella_6

30.08.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mirella_6

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
05.06.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment,

Mirella_6

15.07.2016

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu,

Mirella_6

15.07.2016

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mirella_6

15.07.2016

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z wizyty w...
Z wizyty w Aptece jestem zadowolona. Przede wszystkim bardzo dobry kontakt z klientem (nie trzeba długo czekać na zainteresowanie) wskazany produkt w tym przypadku krem nawilżający został wyczerpująco opisany co zachęciło mnie do zakupu. Ceny zgadzają się z tymi przedstawionymi na półkach. Co do minusów obsługi to jednoczesna rozmowa przez telefon oraz sprzedaż produktu, prawdopodobnie sytuacja wynikała z małej ilości pracowników.

Mirella_6

11.02.2016

Apteka

Placówka

Świętochłowice, Chorzowska 19

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi