Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment,
Świetnie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu,
Z wizyty w Aptece jestem zadowolona. Przede wszystkim bardzo dobry kontakt z klientem (nie trzeba długo czekać na zainteresowanie) wskazany produkt w tym przypadku krem nawilżający został wyczerpująco opisany co zachęciło mnie do zakupu. Ceny zgadzają się z tymi przedstawionymi na półkach. Co do minusów obsługi to jednoczesna rozmowa przez telefon oraz sprzedaż produktu, prawdopodobnie sytuacja wynikała z małej ilości pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.