Udałam się do tego sklepu w celu zakupu butów dla syna. Po wejściu na piętro sklepu gdzie mieści się dział dziecięcy odrazu zostałam zauważona i przywitana przez ekspedientkę z uśmiechem "Dzień dobry, czy mogła bym w czymś Pani pomóc?" Była niska, schludnie ubrana w markową koszulkę sklepu, Zadbane dłonie nie rzucające się w oczy paznokcie. Poprosiłam aby pokazała mi buty dla dzieci w rozmiarze 22 z firmy Lasocki , gdyż szukam skórzanych i wygodnych bucików. Gdy ekspedientka zaprowadiła mnie do działu i pokazała kilka interesujących modeli po niespełna 5 minutach wybrałam jeden z nich. . Opisała mi z czego są wykonane czy są to buty klejone czy obszywane na co również zwracam uwagę Ekspedientka podziękowała mi ja jej również i zaprosiła mnie piętro niżej do kasy.. Czas jaki spędziłam w sklepie to ok. 22 minut. Sam wybór butów był ekspresowy, problemy zaczęły się przy kasie. Nie było żadnej z ekspedientek . Po niespełna 5 minutach zjawiła się jedna z Pań obsługujących ubrana również w markową koszulkę sklepu. Przede mną była jeszcze Pani która akurat składał reklamację . Byłam druga w kolejce więc musiałam czekać aż wypęłnią one formlarz reklamacyjny. W tym czasie żadna z pozostałych ekspedientek nie podeszła do kasy aby mnie obsłużyć. Po kolejnych minutach zostałam wkońcu obsłużona i podziękowano mi za zakupy. Stojąc w kolejce moją uwagę zwrócił fakt , że było dużo kobiet w dziale damskim które same szukały sobię butów. Ekspedientki stały z boku i się przyglądały . Czas spędzony w dziale dziecięcym maksymalnie 10 min. Czas przy kasie ok 12 min. Łączny czas w sklepie ok 22 min.
Udałam się do sklepu Avans w celu porównania ofert kilku sieci z RTV i AGD. Był to ostatni sklep odwiedzony w tym dniu. Po wejściu do sklepu długo musiałam czekać na zainteresowanie, którego kolwiek z pracowników. Postanowiłam więc sama zapytać o sprzęt, który mnie nteresuje. Zapytałam więc pierwszego Pana stojącego przy komputerze mieszczącym się w tyle sklepu gdzie są telewizory o lodówkę samsung side by side czarną, oszkloną oraz o zmywarke bosh-parametry , które mnie interesowały to aby była pojemna z koszykiem na sztucce który zawiera podział(tzn. każdy ze sztućcy wkładany osobno), aby była cicha ponieważ mam dwoje małych dzieci.. Niestety Pan nie potrafił mi udzielić informacji czy wogóle posiadają w swojej ofercie produkty które mnie interesują.Powiedział , że nie mają ich na sklepie ale może to sprawdzić po czym uruchomił w kmputerze przy którym stał przeglądarke internetową i sprawdzi magazyny Avans. Niestety w żadnym z magazynów nie było sprzętu który mne interesował. Sprzedawca nie przedstawił mi żadnego innego sprzętu , innej marki. Wychodząc ze sklepu zauważyłam resztę pracowników stojących i śmiejących się ( nie wiem z czego) pomimo że na sklepie przebywało ok 10 ludzi. Pomimo uśmiechu sprzedawcy niestety nie wrócę już do tego sklepu. Cała obsługa trwała ok 25-30 min.
Obsługiwana byłam między godziną 17:15 a 17:30. Stanowisko z wypiekami (tj. ciasta, ciasteczka, cukierki, gotowe kanapki, ). Około 3 minuty trwało zanim zostałam obsłużona przez ekspedientkę. Kiedy podeszłam do lady Pani nie zauważyła mnie, gdyż układała ciasto i kanapki stojąc do mnie plecami . Po ok. 3 minutach podeszła do mnie z uśmiechem przeprszając za to , że mnie nie zauważyła po czym przyjęła moje zamówienie. Poprosiłam aby doradziła mi ciasto na przyjęcie syna. Zaznaczyłam , że dzieci obecne na przyjęciu bardzo lubią bezę i truskawi, nie przepadają jednak za tortami , wiśniami, galaretką. Pani ekspedientka, bardzo dobrze doradziła mi ciasto spełniające moje oczekiwania . Co zwróciło moją uwagę miała zadbane ręce na prawej dłoni miała woreczek któym wyciągała i nakładała ciasto. Włosy upięte. Ciasto ładnie, czysto zapakowane w kartonik. Cena ciasta- przystępna. Po odejściu od kasy ekspedientka podziękowała i zapraszała ponownie. Obsługa trwała ok. 8min.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.