Opinia użytkownika: Mirella_4
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Udałam się do sklepu Avans w celu porównania ofert kilku sieci z RTV i AGD. Był to ostatni sklep odwiedzony w tym dniu. Po wejściu do sklepu długo musiałam czekać na zainteresowanie, którego kolwiek z pracowników. Postanowiłam więc sama zapytać o sprzęt, który mnie nteresuje. Zapytałam więc pierwszego Pana stojącego przy komputerze mieszczącym się w tyle sklepu gdzie są telewizory o lodówkę samsung side by side czarną, oszkloną oraz o zmywarke bosh-parametry , które mnie interesowały to aby była pojemna z koszykiem na sztucce który zawiera podział(tzn. każdy ze sztućcy wkładany osobno), aby była cicha ponieważ mam dwoje małych dzieci.. Niestety Pan nie potrafił mi udzielić informacji czy wogóle posiadają w swojej ofercie produkty które mnie interesują.Powiedział , że nie mają ich na sklepie ale może to sprawdzić po czym uruchomił w kmputerze przy którym stał przeglądarke internetową i sprawdzi magazyny Avans. Niestety w żadnym z magazynów nie było sprzętu który mne interesował. Sprzedawca nie przedstawił mi żadnego innego sprzętu , innej marki. Wychodząc ze sklepu zauważyłam resztę pracowników stojących i śmiejących się ( nie wiem z czego) pomimo że na sklepie przebywało ok 10 ludzi. Pomimo uśmiechu sprzedawcy niestety nie wrócę już do tego sklepu. Cała obsługa trwała ok 25-30 min.