Salon odwiedziłem w celu zareklamowania obuwia. Gdy pracownica poznała powód mojej wizyty nie robiła mi żadnych problemów i poprosiła o paragon. Gdy okazało się, że wszystko jest w porządku zaproponowała mi z miejsca, wymianę na inny model, który mogę wybrać z aktualnej oferty. Zaskoczony i zadowolony z tak szybko rozpatrzonej reklamacji udałem się pomiędzy regały. Spodobał mi się jeden z modeli, ale okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Zgłosiłem to pracownicy, która zajmowała się moją reklamacją. Szybko sprawdziła w systemie dostępność wybranego modelu w odpowiednim rozmiarze i zaproponowała mi odwiedzenie jednego z dwóch pozostałych salonów firmowych, w których te buty były dostępne. Pojechałem do jednego z nich i dokonałem wymiany. Była to najszybciej rozpatrzona reklamacja jaką kiedykolwiek składałem.
Odwiedzając ten salon zawsze jestem pod wielkim wrażeniem. Pracownicy salonu są niezwykle uprzejmi i nad wyraz troskliwi. Głośnym "Dzień dobry" witają każdą osobę wchodzącą do sklepu. Przechadzając się między regałami można być pewnym, że za chwilę natkniemy się na któregoś z pracowników, który zaproponuje swoją pomoc. Gdy podziękujemy, oddala się taktownie zaznaczając, że gdybyśmy jednak potrzebowali pomocy, to będzie w pobliżu. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.
Moja córka miała poważny wypadek. Zgłosiłem wniosek o odszkodowanie do głównego oddziału PZU na ulicy Suraskiej . Okazało się, że powinienem ten wniosek złożyć w oddziale na Sikorskiego. I tu pierwsze miłe zaskoczenie. Zamiast przebijać się przez pół miasta, pracownik zaproponował, że przekaże mój wniosek odpowiedniej placówce. Zgodziłem się. Po upływie ponad miesiąca, kiedy nadal nie otrzymywałem decyzji w tej sprawie, wybrałem się do placówki na Sikorskiego. Pracownica, do której mnie skierowano, nie potrafiła znaleźć zgłoszenia. Zaproponowała abym zostawił jej mój numer telefonu i obiecała, że zadzwoni jeszcze tego samego dnia a najpóźniej następnego. Na drugi dzień ta sama pracownica zadzwoniła i przeprosiła za opóźnienie, które wynikło z "czeskiego błędu" w nazwisku. Parę dni później miałem już przelew na koncie. Podsumowując - bez zbędnej bieganiny, bez odsyłania do kolejnego okienka, bez denerwowania się. Jednym słowem szybko, miło i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.