Opinie użytkownika (3)

Salon odwiedziłem w...
Salon odwiedziłem w celu zareklamowania obuwia. Gdy pracownica poznała powód mojej wizyty nie robiła mi żadnych problemów i poprosiła o paragon. Gdy okazało się, że wszystko jest w porządku zaproponowała mi z miejsca, wymianę na inny model, który mogę wybrać z aktualnej oferty. Zaskoczony i zadowolony z tak szybko rozpatrzonej reklamacji udałem się pomiędzy regały. Spodobał mi się jeden z modeli, ale okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Zgłosiłem to pracownicy, która zajmowała się moją reklamacją. Szybko sprawdziła w systemie dostępność wybranego modelu w odpowiednim rozmiarze i zaproponowała mi odwiedzenie jednego z dwóch pozostałych salonów firmowych, w których te buty były dostępne. Pojechałem do jednego z nich i dokonałem wymiany. Była to najszybciej rozpatrzona reklamacja jaką kiedykolwiek składałem.

Mirek

22.04.2010

DEICHMANN

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (19)
Odwiedzając ten salon...
Odwiedzając ten salon zawsze jestem pod wielkim wrażeniem. Pracownicy salonu są niezwykle uprzejmi i nad wyraz troskliwi. Głośnym "Dzień dobry" witają każdą osobę wchodzącą do sklepu. Przechadzając się między regałami można być pewnym, że za chwilę natkniemy się na któregoś z pracowników, który zaproponuje swoją pomoc. Gdy podziękujemy, oddala się taktownie zaznaczając, że gdybyśmy jednak potrzebowali pomocy, to będzie w pobliżu. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.

Mirek

22.04.2010

DEICHMANN

Placówka

Białystok, Hetmańska 16

Nie zgadzam się (26)
Moja córka miała...
Moja córka miała poważny wypadek. Zgłosiłem wniosek o odszkodowanie do głównego oddziału PZU na ulicy Suraskiej . Okazało się, że powinienem ten wniosek złożyć w oddziale na Sikorskiego. I tu pierwsze miłe zaskoczenie. Zamiast przebijać się przez pół miasta, pracownik zaproponował, że przekaże mój wniosek odpowiedniej placówce. Zgodziłem się. Po upływie ponad miesiąca, kiedy nadal nie otrzymywałem decyzji w tej sprawie, wybrałem się do placówki na Sikorskiego. Pracownica, do której mnie skierowano, nie potrafiła znaleźć zgłoszenia. Zaproponowała abym zostawił jej mój numer telefonu i obiecała, że zadzwoni jeszcze tego samego dnia a najpóźniej następnego. Na drugi dzień ta sama pracownica zadzwoniła i przeprosiła za opóźnienie, które wynikło z "czeskiego błędu" w nazwisku. Parę dni później miałem już przelew na koncie. Podsumowując - bez zbędnej bieganiny, bez odsyłania do kolejnego okienka, bez denerwowania się. Jednym słowem szybko, miło i profesjonalnie.

Mirek

14.10.2009

PZU

Placówka

Białystok, Jana Pawła II 75

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi