Opinia użytkownika: Mirek
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Salon odwiedziłem w celu zareklamowania obuwia. Gdy pracownica poznała powód mojej wizyty nie robiła mi żadnych problemów i poprosiła o paragon. Gdy okazało się, że wszystko jest w porządku zaproponowała mi z miejsca, wymianę na inny model, który mogę wybrać z aktualnej oferty. Zaskoczony i zadowolony z tak szybko rozpatrzonej reklamacji udałem się pomiędzy regały. Spodobał mi się jeden z modeli, ale okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Zgłosiłem to pracownicy, która zajmowała się moją reklamacją. Szybko sprawdziła w systemie dostępność wybranego modelu w odpowiednim rozmiarze i zaproponowała mi odwiedzenie jednego z dwóch pozostałych salonów firmowych, w których te buty były dostępne. Pojechałem do jednego z nich i dokonałem wymiany. Była to najszybciej rozpatrzona reklamacja jaką kiedykolwiek składałem.