Sklep hebe, w którym robię zakupy jest niewielki stąd wybór asortymentu jest tam ograniczony. Z tego też powodu produkty z gazetki często szybko się kończą.
W sklepie z samoobsługowymi kasami pracownik powinien być do dyspozycji osób, które coś źle nabiją. Musiałam czekać kilka minut żeby przyszła pani z zaplecza skasować błędnie nabity produkt.
Wybrałam się do banku wpłacić pieniądze na konto. Czynne były 4 okienka, a kolejka oczekujących była niewielka-przede mną 3 osoby. Po 2-3 minutach stałam już przed okienkiem i wpłacałam pieniądze. Problem dla Pana, który przyjmował wpłatę stanowił brak dowodu osobistego, który został mi skradziony kilka tygodni temu, ale po okazaniu zaświadczenia z Policji Pan przyjął pieniądze.
Poszłam do sklepu obuwniczego CCC z zamiarem obejrzenia obuwia zimowego. W sklepie było ok 20 innych klientek. Znalazłam nuty mnie interesujące, ale nie było mojego rozmiaru, podeszłam do pani przy kasie i zapytałam o te rozmiar - okazało się, że w innym sklepie tej sieci w Toruniu dany rozmiar się znajduje. Panie były bardzo sympatyczne, nie sprawiło im problem sprawdzenie tego rozmiaru w systemie.
Udałam się po nie duże zakupy spożywcze. Biorąc wózek do zakupów zauważyłam, że są one bardzo chaotycznie ustawione, poza tym było bardzo dużo klientów - wszystkie z trzech kas były obsługiwane przez panie kasjerki, które sprawnie kasowały produkty. Swoje zakupy zrobiłam bardzo szybko, stanie w kolejce zajęło mi ok 5 minut. Jedna z pań kasjerek, która mnie obsługiwała przywitała się ze mną, ale przez dłuższą chwilę nie potrafiła znaleźć kodu kreskowego do pieczywa, które kupowałam, ale potem resztę produktów skasowała bardzo szybko, wydała resztą i życzyła mi miłego dnia.
Poszłam ze znajomymi do pizzerii z niesprecyzowanym planem co do tego co zamówić. Kelnerka pojawiła się przy stoliku od razu po tym jak usiedliśmy. Miła i uśmiechnięta dziewczyna przedstawiła się, zapytała czy chcemy coś od razu do picia. Gdy wróciła z zamówionymi napojami, poprosiłam o wyjaśnienie kilku potraw, których nazwy niewiele mi mówiły-kelnerka wszystko wyjaśniła. Od zamówienia dań do otrzymania ich na stolik minęło ok 15-20 minut. Dania były bardzo smaczne. Kelnerka zabierając puste talerze zaproponowała kawę i deser, ale my postanowiliśmy już zapłacić i wyjść. Bardzo pozytywna wizyta:)
Udałam się do kina w środowy wieczór, kiedy to można spodziewać sie najdłuższych kolejek. Mimo tego pracownicy bardzo szybko obsługiwali kolejnych klientów. Gdy podeszłam do kasy pani obsługująca uśmiechnęła się, zapytała jaki film wybrałam, bardzo sprawnie przyjęła kod promocyjny obowiązujący tego dnia. Pomogła wybrać miejsca. Szybko też przeprowadziła płatność kartą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.