Opinie użytkownika (2)

W tej obserwacji...
W tej obserwacji rowniez nie podalem dokladniej daty i godziny, bo po prostu nie pamietam. Pracowalem kiedys w salonie plusa i wiem jak to wszystko wyglada od srodka - tragicznie. Pracownicy zatrudniani glownie w punktach partnerskich plusa sa niedoksztalceni i wiem to od strony sprzedawcy i od strony klienta, ktorym rowniez bylem. Od strony sprzedawcy - oferta iPlus, o ktorej sprzedawca powinien wspomniec podczas kazdej rozmowy z klientem jest w 90% pomijana, bo wiekszosc pracownikow nie wie jak ja przedstawic jezeli klient np. przyszedl obejrzec oferte mix plusa. Tak dokladnie mowili o tym pracownicy z salonu, w ktorym pracowalem. Od strony klienta - w niektorych salonach, w ktorych bylem pytajac sie o proste sprawy jak np. przeniesienie numeru dostawalem rozne informacje. Dziwne to troche, bo sam pracowalem wtedy w Plusie i wiem jak to wygladalo. Nie robilem przeniesienia numeru u siebie w salonie, bo to nie byl moj numer tylko kolezanki. Wiekszosc doradcow klienta jest nie mila i sprawiaja wrazenie jakby mieli niewerbalnie przekazac klientowi "idz stad i nie wracaj".

Michał_908

18.02.2010

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Date i godzine...
Date i godzine podalem pierwsza lepsza, bo to co zaraz tu napisze zdarza mi sie za kazdym razem od dobrych kilku lat. W sklepie reserved w CH Batory w Gdyni aby cos normalnie jak czlowiek obejrzec i przymierzyc trzeba ZAWSZE wchodzic do sklepu w sluchawkach na uszach. Jezeli ktos tego nie zrobi to sprzedawca od razu podejdzie i "wciska" wszystko co sie da. Zdarzylo mi sie kilka razy, ze po prostu nie moglem sie odpedzic i musialem zareagowac niekulturalnie, bo lubie sobie sam ogladac ubrania w sklepie ewentualnie sie cos zapytac sprzedawcy. Tak ma wiekszosc klientow i duzo z moich znajomych negatywnie ocenia ten sklep. Ja rozumiem, ze sprzedawca jest od tego aby sprzedac ale jest tez od tego aby godnie reprezentowac wlasna firme, a przez takie narzucanie sie tylko odpedza od siebie klienta. Sam prawie 3 lata pracowalem w handlu i ta praca raczej na tym nie polega aby byc "upierdliwym".

Michał_908

18.02.2010

Reserved

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi