Opinia użytkownika: Michał_908
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W tej obserwacji rowniez nie podalem dokladniej daty i godziny, bo po prostu nie pamietam. Pracowalem kiedys w salonie plusa i wiem jak to wszystko wyglada od srodka - tragicznie. Pracownicy zatrudniani glownie w punktach partnerskich plusa sa niedoksztalceni i wiem to od strony sprzedawcy i od strony klienta, ktorym rowniez bylem. Od strony sprzedawcy - oferta iPlus, o ktorej sprzedawca powinien wspomniec podczas kazdej rozmowy z klientem jest w 90% pomijana, bo wiekszosc pracownikow nie wie jak ja przedstawic jezeli klient np. przyszedl obejrzec oferte mix plusa. Tak dokladnie mowili o tym pracownicy z salonu, w ktorym pracowalem. Od strony klienta - w niektorych salonach, w ktorych bylem pytajac sie o proste sprawy jak np. przeniesienie numeru dostawalem rozne informacje. Dziwne to troche, bo sam pracowalem wtedy w Plusie i wiem jak to wygladalo. Nie robilem przeniesienia numeru u siebie w salonie, bo to nie byl moj numer tylko kolezanki. Wiekszosc doradcow klienta jest nie mila i sprawiaja wrazenie jakby mieli niewerbalnie przekazac klientowi "idz stad i nie wracaj".