Opinie użytkownika (7)

Zamówiłem stolik na...
Zamówiłem stolik na 28 maja. przyjeżdżam na miejsce, a menedżer wielkie oczy i zakłopotany bo ma imprezę zamkniętą. Nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. Ponieważ miałem kupon zniżkowy udałem się jednak do tej restauracji w późniejszym terminie. Na początku było wszystko OK. Zgodnie z sugestią kelnerki zamówiłem stek cielęcy z warzywami gotowanymi na parze. Moja narzeczona natomiast polędwiczki w boczku i surówki. Jakie było moje zdziwienie gdy za kwotę 50zł otrzymałem rozmrażany mielony uformowany jak stek. Wysuszony i niesmaczny. Moja narzeczona natomiast nie dostała swoich surówek. Nie upominaliśmy obsługi gdyż moja porcja warzyw spokojnie wystarczyła na nas dwoje. Oczywiście mięso mojej narzeczonej też było rozmrażane. Niemniej jednak za surówki zapłaciliśmy. Ze względu na to, że mieliśmy kupon nie zrobiliśmy zamieszania, ale obsługa bardzo była kiepska, a jedzenie jak w przydrożnej knajpie. Ponadto zamówiłem herbatę miętową a dostałem zwykłą. W filiżance natomiast pływały jakieś włókna. Poprosiłem o wymianę i wiele lepszej wody nie dostałem więc dałem sobie spokój. Jedynym atutem restauracji jest świetny widok. Można przyjechać tu na deser, ale na pewno nie na obiad. Przy tych cenach to naprawdę dramatyczna obsługa i jedzenie.

Michał_625

29.06.2011
Nie zgadzam się (3)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo uczynny i życzliwy kelner. Umie doradzić. Przyjmuje zamówienia bez pośpiechu i z uśmiechem na twarzy Obsługa zgodna ze sztuką kelnerską. Jedzenie też bardzo dobre. Kuchnia powinna się jednak ściślej trzymać tego co jest w karcie. Lody z bitą śmietaną i owocami powinny zawierać bitą śmietanę :)

Michał_625

29.06.2011

Leopolis

Placówka

Kraków, ul. Juliusza 253a

Nie zgadzam się (2)
Byłem w tej...
Byłem w tej restauracji już wcześniej w lecie i byłem bardzo zadowolony. Tym razem kiepsko. Obrusy i krzesła brudne, w restauracji zimno a na dodatek grał zespół cygański i w dodatku tak głośno, że nie dało się rozmawiać. Poza tym mix jagnięcy składał się z kiełbaski jagnięcej i szisz kebaba z baraniny. A osoba z którą byłem miała przesolone mięso. Jedzenie więc średniej jakości i trochę oszukiwane. Na koniec na paragonie zasugerowano napiwek. Wydaje mi się, że jeśli ktoś chce zostawić napiwek to zostawi. Taka informacja na paragonie jest natarczywa. Obsługa była bardzo miła, ale muzyka, temperatura w restauracji i jej czystość, zespół cygański i jedzenie sprawiło, że przez dłuższy czas tam nie zaglądnę.

Michał_625

16.02.2011

AWIW

Placówka

Kraków, Szeroka 13

Nie zgadzam się (0)
Przedstawiciel firmy Allianz...
Przedstawiciel firmy Allianz pamiętał o kończącym się ubezpieczeniu na mój samochód, choć ja o tym zapomniałem. Umówił się przyjechał i po raz kolejny zaproponował znacznie niższą stawkę niż firma konkurencyjna. Ubezpieczenie samochodu trwało bardzo szybko i w miłej atmosferze. Wiem także, że firma ta doskonale likwiduje szkody. Kiedy wjechał w mój samochód inny kierowca, który miał ubezpieczenie właśnie w Allianz zgłosiłem szkodę telefonicznie,. Rzeczoznawca umówił się ze mną i przyjechał do domu na oględziny. Wycenę dostałem mailem. Wystarczyło tylko udać się do warsztatu z dokumentami i wszystko było załatwione.

Michał_625

02.11.2009

Allianz

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Szukałem manometru do...
Szukałem manometru do instalacji wodnej w moim domu. Nie mogłem go jednak znaleźć więc postanowiłem spytać pracownika marketu, gdzie się on znajduje. Znalezienie jednak osoby OBI, która potrafi odpowiedzieć na pytanie to istny cud. Po chwili poszukiwania w alejkach zrezygnowałem i udałem się do duże go punktu z literką i -informacja. Pani jednak na słowo manometr zrobiła takie oczy, że wiedziałem że lekko nie będzie. Wytłumaczyłem więc dokładnie o co mi chodzi i stwierdziła, że muszę znaleźć kogoś z odpowiedniego działu. To jeśli chodzi o pomoc to by było na tyle. Pracownika w odpowiednim dziale oczywiście nie było. Spytałem w sąsiednim dziale Pań, które wykładały towar na półki i o czymś dyskutowały. Na szczęście jednej zaświtało w głowie i znalazłem to czego potrzebuję w jakimś koszyku z różnymi akcesoriami. Manometr nie miał nawet opakowania i wahałem się czy go w ogóle wziąć. Potrzebowałem go pilnie więc kupiłem i na szczęście okazał się dobry. Faktem jest jednak, że tego typu przedmioty powinny mieć swoje miejsce na regale i być w oryginalnych opakowaniach, zwłaszcza, że cena manometru który kupiłem wcale nie był obniżona.

Michał_625

28.10.2009

OBI

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 31

Nie zgadzam się (24)
Potrzebowałem wymienić uszkodzony...
Potrzebowałem wymienić uszkodzony element korka odpływu umywalki. Pokazałem czego potrzebuję i uzyskałem rzeczową odpowiedź. Pracownik nie tylko pokazał mi gdzie mogę znaleźć uszkodzony element, ale również zaprowadził mnie na miejsce. Jednym mankamentem był brak możliwości wyboru nowego korka (niestety musiałem kupić cały komplet bo uszkodzonych części nie ma w jednostkowej sprzedaży). Jeden producent korków to chyba słaby wybór na taki sklep jak Castorma.

Michał_625

28.10.2009

Castorama

Placówka

Kraków, ul.Pilotów 6

Nie zgadzam się (26)
Personel bardzo życzliwy....
Personel bardzo życzliwy. Kompetentnie odpowiada na pytania dotyczące telewizorów LCD. Zna wszystkie walory i potrafi doradzić.

Michał_625

25.10.2009

Mix electronics

Placówka

Kraków, Karmelicka 40, Królewska 55, Kapelanka 56 (Tesco)

Nie zgadzam się (24)
14.11.2020
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Michale. Dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą jakości obsługi Klienta w naszym salonie. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie. Serdecznie zapraszamy!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi