Poszukuje małego laptopa i z tą myślą udałem się do punktu Vobis. W sklepie jest dosyć spory wybór modeli w przystępnych cenach. Już przy wejściu zostałem przywitany, w sklepie było już kilku klientów.Jeden ze sprzedawców podszedł i zapytał czy szukam czegoś konkretnego i czy może w czymś pomóc - opowiedziałem pokrótce o celu wizyty. Nie tylko zaproponował kilka konkretnych modeli i szczegółowo je opisał, ale zapytał również czy ma je wyjąć z gabloty i żeby sprawdził je z bliska - skorzystałem z propozycji i obejrzałem 3 laptopy. Sprzedawca zaproponował również, że może wydrukować mi listę modeli, którymi jestem zainteresowany łącznie z cenami. Odpowiedział również rzeczowo na pytania dotyczące form finansowania zakupu w Lukas banku. Nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji o zakupie ale ze względu na fachowość i wysoki poziom obsługi z pewnością udam się po zakup laptopa właśnie do tego salonu.
Sklep położony w centrum dzielnicy, tuż przy skrzyżowaniu. Dobry dojazd i dojście do sklepu-duży parking tuż obok. Sam sklep z zewnątrz robi średnie wrażenie, mógłby zostać trochę odświeżony-w środku również nie jest zbyt dobrze-ale to w końcu sklep dyskontowy więc i inna "półka" asortymentowa i inna grupa klientów. Wybór towarów średni-jeśli mamy na półce porównywalne produkty z danej grupy produktów to są maksimum 2-3 - ale to kolejna cecha dyskontów. Obsługa dobra przy kasie, personel dba również o ilość i ułożenie produktów na półkach. Jeśli tworzy się kolejka a nie wszystkie kasy są w danym momencie otwarte, wówczas otwierana jest w miarę szybko kolejna - tak było i tym razem. Generalnie w porządku, natomiast kierownik sklepu powinien zadbać trochę bardziej o jego estetykę.
Stacja położona praktycznie w centrum Gdyni, dobry dojazd, jednak często ograniczony przez samochody parkujące na pasie dojazdowym na stacji oraz na samej stacji - pytałem pracownika stacji, powiedział że jest to problem z którym nie mogą sobie poradzić (zwłaszcza od kiedy w Gdyni wprowadzono płatne strefy parkingowe w centrum). Stacja mogłaby mieć również dystrybutor gazu LPG ale być może z racji położenia stacji (wokół budynki mieszkalne, kamienice, biura) nie jest to możliwe. Na stacji czysto i porządnie. Otwarte obydwie kasy-obsługa szybka, miła i z uśmiechem. Czasem korzystam również z Bistro, tym razem ograniczyłem się jednak tylko do tankowania. W Bistro jest generalnie dobry wybór asortymentu i bardzo aromatyczna kawa. Na pewno będę jeszcze korzystać.
Tesco jest często odwiedzanym przeze mnie marketem ze względu na lokalizację blisko domu. Odwiedzam ten sklep dosyć często ok. 2-3 razy w tygodniu. W sklepie panował porządek na półkach-trochę niezbyt odpowiada mi za to umiejscowienie i wygląd stojaków promocyjnych w aleji centralnej oraz "wysp" z promocjami-często nie są one estetyczne i panuuje na nich nieporządek. W sklepie mogłoby się pojawiać również więcej nowych produktów-wiem że wynika to ze specyfiki hipermarketu, jednak powinno pojawiać się więcej nowych produktów-bynajminej nie tanich marek Tesco. Sieć mogłaby również zastanowić się nad stopniowym lekkim obniżeniem cen, jako że często to właśnie mało konkurencyjna cena (w stosunku do innego sklepu) powoduje, że odkładam towar na półkę. Notorycznie są też kolejki przy kasach, ten problem pojawia się praktycznie podczas każdej mojej wizyty w markecie-sklep powinien pomyśleć o zatrudnienia większej liczby kasjerów - często otwara jest tylko co piąta/szósta kasa-podczas gdy ustawiają się długie kolejki.
Często korzystam z oferty KFC - szybkie i smaczne dania z kurczaka - wybór potraw średni, aczkolwiek myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Podjeżdżam zwykle do okienka drive-in tak jak i tym razem - po rzeczowej krótkiej rozmowie zamówiłem 2 zestawy i podjechałem do okienka-młody kasjer szybko i sympatycznie zrealizował transakcję kartą-już po 2 minutach od zamówienia zdążyłem zapłacić i otrzymać zamówione i ciepłe produkty. Duży plus za obsługę. Sam lokal ciężko ocenić z perspektywy samochodu, ale na zewnątrz wszystko wygląda czysto i estetycznie. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz z tego punktu KFC
Jak zwykle stacja zrobiła na mnie dobre wrażenie - często przejeżdżam obok i tankuje właśnie tam. Z kilku powodów - między innymi ze względu na dobrą lokalizację, ale przede wszystkim na jakość paliwa oraz obsługi klienta. Nie spotkała mnie jeszcze na tej stacji nieodpowiednia obsługa, dotyczy to również szybkości obsługi - chodzi o podejście pracownika do stanowiska LPG, jako że tankuje gaz wiem z doświadczenia że na innych stacjach czekam zwykle dłużej, natomiast na BP w Sopocie czekałem ostatnio ok. pół minuty na podejście pracownika, który dodatkowo grzecznie się przywitał tak samo jak i pracownicy obsługi kasowej wewnątrz stacji. Często korzystam również z dodatkowych stacji takich jak WIld Bean Cafe, robię też czasem drobne zakupy - wybór jest wystarczająco szeroki jak na stację paliw, a produkty w Wild Bean Cafe smaczne - co prawda ceny mogłyby być odrobinę niższe, jednak w tym wypadku mogłoby się odbić to kosztem smaku i jakości oferowanych produktów. Na stacji było czysto, ani w środku ani na zewnątrz nie było widać papierków ani innych śmieci. Oby tak dalej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.