Połączenie z konsultantem następuje od razu po wybraniu numeru wewnętrznego, o którym informacje otrzymuje się w zrozumiałym i krótkim komunikacie początkowym. Obsługa bardzo miła, starająca się dokładnie zrozumieć problem przez zadawanie konkretnych pytań zamkniętych i otwartych. Po rozmowie z konsultantem ogólnym następuje przełączenie do eksperta z danego tematu, który cierpliwie udziela wyczerpujących temat odpowiedzi. Obsługa prosi o pozostawienie danych kontaktowych, a Klient otrzymuje zapewnienie, że jego sprawa zostanie załatwiona.
W banku przygotowane zostały dwa stanowiska kasowe. Jedno nie działa nigdy, a klienci obsługiwani są przez jedną kasjerkę. Pomimo dużej kolejki druga kasa nie zostaje uruchomiona. W oddziale banku znajdują się jeszcze inne stanowiska (Kredyty hipoteczne, klienci firmowi), przy których bezczynnie siedzą pracownicy banku, w żaden sposób nie interesując czy mogą w czymś pomóc osobom z kolejki. Dopiero po napastliwej i lekko agresywnej interwencji jednej z klientek z kolejki okazało się, że bezczynnie siedzący pracownicy mogą również załatwić sprawy kilku osób z kolejki.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Klienci obsługiwani są...
Klienci obsługiwani są tylko przy jednej z trzech kas. 3 pracownice sklepu nie zauważają sytuacji i rozmawiają stojąc za ladą stoiska monopolowego. Pomimo dużej kolejki nie zostaje uruchomiona dodatkowa kasa, a pracownicy sklepu nie dostrzegają problemu. Kasjerka zdecydowanie nie radzi sobie z czynnością kasowania produktów i robi to bardzo wolno.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.