Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Jednocześnie informujemy, iż Pana wiadomość została przekazana do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej.
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Sklep bardzo czysty. Obsługa miła i kompetentna, choć czas oczekiwania przy kasie zdecydowanie za długi. Ja w 3 osobowej kolejce stałem ponad 5 minut. Kasjer bardzo miły i uprzejmy, choć zdecydowanie za wolno posługujący się kasą. Produkty w sklepie świeże i opatrzone etykietami cenowymi. Podczas dokonywania zakupów zostałem poinformowany o bieżących promocjach i zachęcony do wzięcia udziału w programie lojalnościowym. Personel ubrany w stroje firmowe - koszulki z logo żabki.Ogólnie, po za czasem obsługi nie mam w stosunku do tego sklepu żadnych uwag. Ale z ważywszy, że jest to niedawno otwarty punkt wnioskuję, iż osoby obsługujące uczą się dopiero i czas obsługi się poprawi.
Na wejściu do sklepu napotkamy ochroniarza, który w dyskretny ale zauważalny sposób sprawdza czy i z czym wchodzimy do sklepu. Ja wchodząc z torbą na ramieniu zostałem poproszony o pokazanie jej zawartości. Pracownik miły i kulturalny. Podczas poszukiwania materiałów na dziale drewno odniosłem wrażenie, iż pracownicy unikają klientów za wszelką cenę, nie reagują na pytania, lub zbywają jedynie niechętnymi odpowiedziami. Kiedy sam odnalazłem potrzebne mi artykuły, udałem się do punktu przycinania płyt i desek drewnianych z chęcią docięcia na pożądany wymiar desek, które zakupiłem. Pracownik bardzo opryskliwie dał mi do zrozumienia, że mam czekać, a sam zniknął bez słowa na ponad 20 minut. Wyjątek stanowił Pan, który był odpowiedzialny za dział farb i lakierów - spytany o dobór odpowiedniego rodzaju farby, poszedł ze mną do regału, po czym zaczął objaśniać zastosowanie poszczególnych rodzajów i doradził, którą wybrać.Sklep posiada bardzo duży asortyment, niestety ze względu na bardzo słabą obsługę i brak chęci pomocy ze strony personelu, ciężko jest znaleźć coś samemu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.