Opinia użytkownika: Michał_1694
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Na wejściu do sklepu napotkamy ochroniarza, który w dyskretny ale zauważalny sposób sprawdza czy i z czym wchodzimy do sklepu. Ja wchodząc z torbą na ramieniu zostałem poproszony o pokazanie jej zawartości. Pracownik miły i kulturalny. Podczas poszukiwania materiałów na dziale drewno odniosłem wrażenie, iż pracownicy unikają klientów za wszelką cenę, nie reagują na pytania, lub zbywają jedynie niechętnymi odpowiedziami. Kiedy sam odnalazłem potrzebne mi artykuły, udałem się do punktu przycinania płyt i desek drewnianych z chęcią docięcia na pożądany wymiar desek, które zakupiłem. Pracownik bardzo opryskliwie dał mi do zrozumienia, że mam czekać, a sam zniknął bez słowa na ponad 20 minut. Wyjątek stanowił Pan, który był odpowiedzialny za dział farb i lakierów - spytany o dobór odpowiedniego rodzaju farby, poszedł ze mną do regału, po czym zaczął objaśniać zastosowanie poszczególnych rodzajów i doradził, którą wybrać.Sklep posiada bardzo duży asortyment, niestety ze względu na bardzo słabą obsługę i brak chęci pomocy ze strony personelu, ciężko jest znaleźć coś samemu.