Do apteki udałem się w celu zaopatrzenia się w jakiś preparat na kaszel dla dziecka w wieku 2 lat. Zarówno otoczenie apteki jak i miejsce obsługi były nienagannie czyste. W aptece musiałem poczekać chwilę w kolejce ponieważ tylko jedno stanowisko obsługi było czynne, jednak było warto ponieważ pracująca tam farmaceutka okazała się bardzo kompetentną osobą. Po zbadaniu moich potrzeb dobrała odpowiedni syrop, który w większości składał się z naturalnych składników, co miało dla mnie duże znaczenie.
Otoczenie sklepu czyste i zadbane. Wewnątrz sklepu podłoga czysta. Towar uszeregowany tematycznie w czytelny sposób. W niektórych alejkach cieżko się poruszać z uwagi na palety z promowanymi produktami. Asortyment bogaty i ciekawy jednak ceny mało konkurencyjne z uwagi na brak innego dużego marketu budowlanego w okolicy. Kolejnym minusem jest brak mozliwości zwrotu lub wymiany zakupionego towaru, co obecnie jest już chyba rzadkością. Na plus napewno zasługuje miła i fachowa obsługa zarówno ta przy kasie jak i na hali sprzedaży. Czas obsługi stosunkowo krótki mimo małej liczby kas.
Pomimo iż teren stacji jest dość rozległy, naprawdę trudno było się poruszać ze względu na licznie tankujące tiry, które wjeżdzały na wszystkie stanowiska, a nie tylko na te wyznaczone dla nich. Przez to czas obsługi znacznie się wydłużył. Przykry był fakt że obsługa stacji nic sobie z tego nie robi. Wygląd samego miejsca obsługi był dobry, gdyż było czysto. Sama obsługa przy kasie też bez zarzutu. Plusem była też cena paliwa, która była konkurencyjna w porównaniu z innymi stacjami w tym mieście.
Okolice wejścia do sklepu były czyste i zadbane. Po sklepie można się było sprawnie poruszać. Podłogi były czyste. Warzywa i owoce wyglądały na świeże. Produkty miały czytelne i odpowiadające im ceny. Na sali sprzedaży było kilku pracowników, którzy służyli pomoca w razie jakiś pytań. Sklep oferuje całkiem przystępne ceny w porównaniu z konkurencją w tym mieście. Jedynym minusem był czas obsługi ponieważ trzeba było czekać kilkanaście minut w długich kolejkach, a nie wszystkie kasy były otwarte. Na pocieszenie otrzymałem jednak przy kasie preloczek z imitacją monety do wózków.
Empik w Zgorzelcu położony jest w galerii handlowej. Sam lokal jest niewielki, wręcz kameralny, jednak znajdziemy w nim ten sam asortyment co w dużych lokalach w większych miastach. Bardzo miłym akcentem jest witanie przez pracowników Empiku każdego wchodzącego klienta słowami "dzień dobry". Towar na półkach ułożony jest tematycznie, w jasny i czytelny sposób. W razie problemów ze znalezieniem jakiegoś tytułu, pracownicy chętnie przychodzą z pomocą. Personel ubrany jest w firmowe stroje oraz posiada czytelne identyfikatory. Podłoga w całym lokalu jest czysta, a w powietrzu unosi się przyjemny zapach.
Przed wejściem do punktu nie było żadnych zanieczyszczeń, szyby wystawowe były czyste. Wewnątrz podłogi oraz szyby przy stoisku obsługi również wygladały estetycznie. Oferta tego bukmachera była w tym dniu korzystna. Obsługa w tym dniu składała się z trzech Pań siedzących za szybą przy dwóch stoisku obsługi. Niestety ich zachowanie pozostawiało wiele do życzenia. Podczas mojego typowania bardzo głośno rozmawiały przez co nie pozwalały się skupić. W dodatku kiedy miałem już podejść do punktu obsługi to jedyna Pani, która obsługiwała klientów wyszła by porozmawiać z kimś z rodziny i musiałem chwilę zaczekać. Kiedy już wróciła obsłużyła mnie bez żadnego słowa ani uśmiechu i wróciła do rozmowy z koleżankami.
Do salonu Plus GSM wybrałem się w celu przedłużenia wygasającej umowy mobilnego internetu. Wnętrze salonu bardzo czyste i zadbane, w powietrzu unosił się przyjemny zapach. W podajnikach na ulotki można znaleść aktualną ofertę wszystkich oferowanych przez sieć Plus usług wraz z cennikami. W pomieszczeniu było 3 elegancko ubranych pracowników. Każdy miał przypięty identyfikator. Podszedłem do stolika pierwszego znich. Przywitał mnie miłym uśmiechem i zapytał w czym może pomóc. Po przedstawieniu mu celu mojej wizyty odszukał w komputerze moje konto abonenckie i przedstawił oferty, które mógłby mi zaproponować. Zbadał przy tym moje potrzeby dotyczące nowej umowy zadając szereg pytań. Doradził mi również, która oferta z jego punktu widzenia jest najkorzystniejsza i dlaczego. Bez zbędnego "kręcenia" przedstawił mi również minusy każdego z rozwiązań. Pozwoliło mi obiektywną ocenę każdej z ofert. Niestety żadna z ofert nie spełniła moich oczekiwań i przedłużenie umowy odłożyłem w czasie. Na koniec pracownik poinformował mnie, że zachęca do stałego śledzenia oferty, gdyż często pojawiają się nowe promocję i być może znajdę coś ciekawego dla siebie.
Wejście do pasażu handlowego w którym znajduje się market było czyste. W strefie wejścia w podajnikach dostępna była obowiązująca gazetka reklamowa. Niestety koszyki były nierówno poukładane. Na terenie hali sprzedaży przy stoisku z winogronem, który aktualnie był w promocji, było bardzo brudno. Na podłodze znajdował się porozgniatany winogron, a waga się kleiła. W dalszej części sklepu napotkałem też wózek załadowany kartonami po produktach, który utrudniał dostęp do niektórych produktów. Pozytywnym aspektem były reklamówki foliowe dostępne przy stoiskach z pieczywem i warzywa-owoce oraz ciekawy asortyment z licznymi promocjami. Niestety gdy chciałem uzyskać informację o jednym z produktów miałem ogromny problem ze znalezieniem kogoś z obsługi na terenie sklepu. Do każdej kasy była kolejka 3-4 osób i niestety nie otwarto kolejnych kas. Sama obsługa na kasie bez zarzutu. Kasjerka była życzliwa, wyraźnie mówiła kwotę do zapłaty oraz kwotę reszty.
Do zadnego dystrybutora nie było kolejek, wszędzie po 1 samochodzie. Otoczenie dystrybutora było bardzo czyste, nic się nie kleiło, a rękawiczki foliowe znajdowały się przy każdym z dystrybutorów.. Tankowanie poszło sprawnie, cena była przystępna jak na obecne warunki. Przy kasie obsługiwała mnie bardzo miła Pani, która zapytała o kartę programu lojalnościowego, którą posiadam. Poinformowała mnie też o tym ile punktów aktualnie mam na koncie. Pani była ubrana zgodnie ze standardami na stacjach tej sieci i posiadała identyfikator z imieniem. Po zapłaceniu życzyła mi miłego dnia. Wracając do samochodu skorzystałem jeszcze z możliwości bezpłatnego umycia szyb.
Apteka do której się wybrałem należy do sieci "dbam o zdrowie". Poszukiwanym przeze mnie produktem były plastry zawierające specjalną maść na odciski dla starszej osoby. W aptece zastałem przyjazną atmosferę i porządek. Z racji iż w kolejce przede mną były dwie osoby, czas ten wykorzystałem na lekturę gazetki promocyjnej oraz programów lojalnościowych tej sieci aptek. Plastrów których szukałem nie było akurat w aptece, jednak Pani farmaceutka zaproponowała mi że zamówi mi je i będą do odebrania jeszcze tego samego dnia. Bardzo mi sie to spodobało, zadzwoniłem o umówionej godzinie, a plastry już na mnie czekały. Cena plastrów też okazała się bardzo przystępna i w dodatku niższa niż średnia ich cena w internecie.
W wyzej wymienionej pizzeri zamówiłem na wynos dużą pizzę. Kłopoty zaczęły się już na początku, gdyż Pani przy kasie nie potrafiła prawidłowo nabić na kasę fiskalną mojego zamówienia i udało się jej dopiero po dłuższej chwili. Gdy zapytałem czy dać w bilonie końcówkę kwoty usłyszałem mało miłą odpowiedz, że nie. Pizza miała być gotowa za 15 min. W tym czasie skorzystałem z możliwości poczytania aktualnej gazety codziennej, jednak uniemożliwiały mi to ciągłe śmiechy i żarty pracowników pizzeri. W pewnym momencie usłyszałem też jak dwie pracownice wymieniły się miedzy sobą obraźliwymi słowami i każda poszła w swoją stronę, co świadczy że atmosfera wsród personelu nie jest najlepsza. Każdy z pracowników był też inaczej ubrany i nie dało się zauważyć, że tworzą jeden zespół. Samo wnętrze pizzeri zadbane i w dobrym stylu. Pizze otrzymałem w czasie zgodnym z informacją Pani przy kasie. Kucharz zyczył mi smacznego i mimo iż było jeszcze widno pożegnał mnie słowami "dobranoc". Miłym akcentem było to, że pizza jak i sosy do niej były bardzo smaczne. Pizza została podana gorąca a składniki wyglądały na świeże.
Pierwszą rzaczą, niestety negatywną, rzucającą się w oczy na stacjach tej marki w Gdańsku jest cena paliw, która jest wyższa niż na innych stacjach, pomimo iż rafineria zlokalizowana jest w Gdańsku. Jednak po chwili złe wrażenie zatarł pracownik stacji, który w uprzejmy sposób przywitał się, zapytał co i za ile zatankować, a po zakończeniu tankowania życzył miłej podróży i dobrej nocy. W miedzyczasie udzielił mi też wyczerpującej odpowiedzi o możliwośc dopompowania kół w samochodzie, wraz z instrukcją obsługi. Wnętrze stacji było zadbane, a z racji wspomnianych cen na tej stacji nie było kolejek i zostałem szybko obsłużony. Pani przy kasie, mimo ponurego wyrazu twarzy też okazała się kompetentna i zaproponowała produkty, które akurat były w promocji, jednak nie skorzystałem.
Nowootwarty sklep tej sieci w Sopocie kusi napewno przestronnym i czystym wnętrzem, towar starannie wyłożony i czytelnie podpisany. Personel schludnie ubrany zgodnie z obowiązujęcą w tej sieci kolorystyką. Osoba wykładająca towar po moim pytaniu o napoje energetyczne, z przyjaznym uśmiechem na twarzy zaprowadziłą mnie w poszukiwane miejsce. Obsłua przy kasie również sprawna, a liczba kas otwartych adekwatna do natężenia ruchu klientów. Jedynym minusem widocznym we wszystkich sklapach tej sieci jest brak koszyków na zakupy. Dostępne są jedynie wózki, którymi ciężko manewrować w niektórych miejscach, nie mówiąc już o mijaniu się z innymi klientami.
Wnętrze sklepu czyste i zadbane, w powietrzu przyjemny zapach wypiekanych wyrobów. Towary na półkach zgodne z cenami pod nimi. W ofercie dość duży wybór produktów zarówno dla klientów z klasy ekonomicznej jak i premium. Do tego kilkanaści ciekawych promocji. Personel ubrany w jednolite stroje. Jedna z pań wykładająca towar po moim pytaniu czym sugerowac sie w rozroznieniu proszku kolorowego od białego, który akurat był w promocji odpowiedziała mi że " tam wszystko jest napisane i jeśli Pan nie może znaleść kolorowego to ona nic nie poradzi", a gdy ową panią poprosiłem o pomoc powiedziała mi że " ma teraz towar do wyłożenia i że napewno sam sobie poradze" :/ Natomiast pani przy kasie była bardzo miła, szybko i sprawnie skanowała towar, cały czas była uśmiechnięta, a na koniec życzyła miłego popołudnia. Brak kolejek przy kasach.
Wnętrze sklepu bardzo czyste i zadbane. Asortyment wydaje się świeży. Nie stwierdzono produktów przeterminowanych ani wadliwych. Personel schludnie ubrany i uśmiechnięty, chętnie służący pomocą i radą. Brak kolejek i krótki czas obsługi, w razie potrzeby otwierane są dodatkowe kasy. Ceny na półkach zgodne z rzeczywistymi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.