Opinie użytkownika (2)

Chciałam kupić część...
Chciałam kupić część do samochodu więc wybrałam się do serwisu renaut aby dowiedzieć się czy taką cześć posiadają. Sklep serwisowy znajduje się na terenie salonu samochodowego, mają oddzia=elne biurko w chwili kiedy tam weszłąm przy biurku - ladzie przebywały trzy osoby. Pan który później mnie obsługiwał(Paweł S.) i dwie pracownice jedna pisała coś na komputerze i druga ubrana w kurtkę(skończyła pracę?) ale jeszcze odbierała telefon słuzbowy. Pan przywitał sie zapytał w czym może pomóc, sprawdził w komputerze nr nadwozia mojego samochodu i udzielił informacji na temat "mojej" części powiedział że moze ją sprowadzić w ciągu 2 dni i podał cenę. Nie zdecydowałam się na zakup dzisiejszego dnia więc pożegnałam się i wyszłam. Naszą rozmowę przerwala kolezanka w kurtce gdyż w czasie kiedy byłam obsługiwana odebrała telefon i poprosiła Pana do słuchawki, zamienił kilka słów z kimś i wyszedł na warsztat poprosic kolegę do telefonu. Pan który mnie obsługiwał ubrany był w koszulę z krawatem i fartuch służbowy do tego identyfikator. Również Pani która pisala na komputerze miała niebieska bluzkę oraz identyfikator (nie uczestniczyła w rozmowie). Trzecią osobą była Pani w kurtce. Kiedy zrezygnowałąm z zakupu części nie zostałam zaproszona do ponownej wizyty i to ja pożegnaąłm się z personelem wychodząć z salonu.

Mery79

18.11.2008

Renault

Placówka

Głogów, Głogów ul. Kamienna Droga 20

Nie zgadzam się (19)
Kiedy weszłam do...
Kiedy weszłam do sklepu sprzedawczyni przy kasie przywitała mnie skinieniem głowy. Przeszłam się po sklepie aby obejrzeć buty. W sklepie znajdowało się 5-6 klientów i dwóch sprzedawców. Jedna sprzedawczyni stała przy kasie, druga układał pudełka z butami. Sprzedawczynie miały firmowe koszulki, ciemne spodnie i buty. Interesowały mnie kozaki więc wybrałam trzy modele i zaczęłam szukać swojego rozmiaru. Sprzedawczyni (około 30 lat, długie, czarne włosy) podeszła i zapytała, czy może doradzić. Poprosiłam więc o swój rozmiar butów, które wybrałam. Pani podała mi pudełka z butami i oddaliła się, ale pozostawała w pobliżu. Zmierzyłam trzy pary kozaków, jednak nie zdecydowałam się na żadne z nich. Pani, która mnie obsługiwała zabrała pudełka z butami i zaprosiła mnie do ponownej wizyty. Powiedziała, że spodziewają się dostawy i może dostaną inne modele.

Mery79

26.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Rzeszów, Krasne 20B

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi