Opinia użytkownika: Mery79
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Chciałam kupić część do samochodu więc wybrałam się do serwisu renaut aby dowiedzieć się czy taką cześć posiadają. Sklep serwisowy znajduje się na terenie salonu samochodowego, mają oddzia=elne biurko w chwili kiedy tam weszłąm przy biurku - ladzie przebywały trzy osoby. Pan który później mnie obsługiwał(Paweł S.) i dwie pracownice jedna pisała coś na komputerze i druga ubrana w kurtkę(skończyła pracę?) ale jeszcze odbierała telefon słuzbowy. Pan przywitał sie zapytał w czym może pomóc, sprawdził w komputerze nr nadwozia mojego samochodu i udzielił informacji na temat "mojej" części powiedział że moze ją sprowadzić w ciągu 2 dni i podał cenę. Nie zdecydowałam się na zakup dzisiejszego dnia więc pożegnałam się i wyszłam. Naszą rozmowę przerwala kolezanka w kurtce gdyż w czasie kiedy byłam obsługiwana odebrała telefon i poprosiła Pana do słuchawki, zamienił kilka słów z kimś i wyszedł na warsztat poprosic kolegę do telefonu. Pan który mnie obsługiwał ubrany był w koszulę z krawatem i fartuch służbowy do tego identyfikator. Również Pani która pisala na komputerze miała niebieska bluzkę oraz identyfikator (nie uczestniczyła w rozmowie). Trzecią osobą była Pani w kurtce. Kiedy zrezygnowałąm z zakupu części nie zostałam zaproszona do ponownej wizyty i to ja pożegnaąłm się z personelem wychodząć z salonu.