Polibiuro na ulicy Warszawskiej w Sosnowcu jest miejscem bardzo przyjaznym dla klienta. Zaraz po wejściu pomimo tego, że było obecnych kilku klientów, zostałam obsłużona. Doradca był bardzo kompetentny i potrafił mi wszystko jasno wytłumaczyć i wskazać najbardziej odpowiednie produkty. Jedynym mankamentem placówki jest lekki chaos panujący w przestrzeni sklepowej (lekki bałagan, ale co bardzo ważne pomieszczenie jest czyste). Polecam!
Obsługa w banku jest na bardzo wysokim poziomie. Sprawy załatwiane są bardzo szybko, a pani która mnie obsługiwała udzieliła mi rzeczowych informacji dotyczących interesującego mnie tematu. Bardzo fajnym rozwiązaniem przy tak dużej placówce i doradcach siedzących na jednej wspólnej sali, jest wprowadzenie drukowanych numerków, które właśnie w ING się pojawiają. Nie ma dzięki temu problemów związanych z nieporozumieniami z innymi klientami (chociaż dzisiaj jedna pani "wcisnęła" się w kolejkę, a doradca nie zareagował). Jedynym mankamentem jest brak czytelnych komunikatów w placówce. Z racji, że byłam tam pierwszy raz, musiało minąć kilka chwil, zanim zorientowałam się, jakie panują zasady. Nie ukrywam, że czułam się trochę zagubiona, nie wiedziałam gdzie mam się udać, gdzie czekać na obsługę (nie tylko zresztą ja miałam takie problemy). Przydałaby się w placówce osoba, która kieruje klientów do odpowiednich miejsc.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że wysoko oceniła Pani poziom obsługi klienta i przekazała pozytywną opinię na temat ING Banku. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pani opinia jednoznacznie pokazuje które elementy powinny zostać poprawione w obsłudze aby klient poczuł się komfortowo podczas obsługi. Jeszcze raz dziękuję za tak szczegółowe opisanie zaistniałej sytuacji.
Dzisiejsza wizyta w...
Dzisiejsza wizyta w Biedronce na ul. Zwycięstwa po rak kolejny nie była satysfakcjonująca. Dzisiaj niestety widoczny był brak personelu, który mógłby zrobić porządki na półkach i dołożyć brakujący towar. Wszędzie poustawiane były palety z produktami, ale co chwile pracownicy musieli zajmować się innymi rzeczami, co sprawiło, że przez długi czas nikt nie uzupełniał towaru na półkach, a zakupy były utrudnione. Ogólnie w sklepie można było odnieść wrażenie ogólnego nieporządku, co raczej nie zachęca do zakupów.
W sobotę po południu w Delimie panował bardzo mały ruch, co znacznie ułatwiało zakupy. Produkty w sklepie były bardzo dobrze wyeksponowane, panował porządek. Nie miałam problemu, żeby odnaleźć produkty, których poszukiwałam. Dużym plusem sklepu jest szeroki wybór win z różnych krajów. Przy kasie nie było żadnej kolejki, obsługa bez zastrzeżeń.
Wczoraj miałam okazję skorzystać z usług stacji BP. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do obsługi - nie prawie w ogóle ruchu, więc wizyta trwała bardzo krótko, ale zostałam obsłużona profesjonalnie.
Sklep Media Markt w Czeladzi oceniam dobrze. Ogólnie bardzo zadowalający jest fakt, że z dosyć szerokiej oferty produktów można wybrać odpowiedni, zamówić go przez internet i odebrać je w sklepie. Oszczędza to sporo czasu. W samym sklepie natomiast następuje jakiś chaos komunikacyjny, bo dopiero po rozmowie z kilkoma osobami wiadomo skąd można zamówiony produkt odebrać. Niestety niezbyt dobre wrażenie zrobiła na mnie także pani z Informacji, która oprócz wykonywania swoich obowiązków nie nawiązywała żadnego kontaktu z klientem (wzrokowego, uśmiechem itd.).
Bardzo dobra, rzeczowa obsługa. Pani, która mnie obsługiwała miała dużą wiedzę na temat asortymentu, przedstawiała różne oferty i faktycznie starała się dobrać odpowiednią do oczekiwań ofertę. Nie odniosłam wrażenia, że chce mi coś "wcisnąć" na siłę. Wystrój placówki nie budził moich zastrzeżeń. Jedynym mankamentem był brak asortymentu, którym byłam zainteresowana.
Biedronka na ulicy Zwycięstwa nie reprezentuje zbyt dobrej organizacji pracy. Pracownice w sklepie są miłe, asortyment nie budzi zastrzeżeń, ale kolejki przy kasie ciągną się w nieskończoność. Przy ostatniej wizycie była czynna tylko jedna kasa, a kolejka sięgała prawie połowy regału. To nie pierwsza taka sytuacja w tym sklepie. Warto dodać, że klienci często rezygnują z zakupów z powodu złej organizacji pracy.
Wracając z pracy postanowiłam zrobić zakupy w dawno już nieodwiedzanym sklepie sieci Real w Mysłowicach. Muszę przyznać, że wygląd sklepu oraz asortyment w pierwszej chwili mnie zaskoczyły. Sklep czysty, towary na półkach poukładane (z wcześniejszych wizyt zapamiętałam, że niekoniecznie tak było). Dodatkowo duży wybór świeżych produktów. O ile do działu spożywczego nie miałam żadnego zastrzeżenia, to zakupy dwóch podstawowych produktów w dziale chemicznym nie należały do przyjemnych. W pierwszej kolejności zwróciłam uwagę na brak kilku cen w kategorii produktów, które chciałam kupić. Brak cen = brak możliwości ich porównania. Zdecydowałam się na sprawdzenie ceny, żeby nie było "niespodzianek" przy kasie. Kierując się przez kilka alejek do dużego transparentu wskazującego miejsce, gdzie mogę cenę sprawdzić, czułam się trochę zawiedziona kiedy zamiast czytnika cen zauważyłam wystające ze ściany kable. Później przyszedł czas na kolejny czytnik (tym razem był i działał), który odwiedziłam kilka alejek dalej. Po sprawdzeniu ceny powrót do wspomnianego wcześniej działu, odłożenie niechcianych produktów na miejsce i kontynuowanie zakupów. Przy kolejnej grupie produktów, znowu brak cenówek, ale po prostu wzięłam produkt w rozsądnej cenie nie zważając na inne, lepszej jakości, które ceny nie miały. Dalsza część zakupów była już tylko przyjemnością. Przy kasie porządek i miła obsługa. Podsumowując: mam ochotę wrócić do tego sklepu na kolejne zakupy. Mam nadzieję, że następnym razem spotkają mnie same miłe niespodzianki.
W sklepie Intersport w Magnolii Park spotkałam się z profesjonalną obsługą jednego z pracowników. Pomimo tego, że w sklepie panował spory ruch z racji na zbliżające się święta zostałam obsłużona w sposób, który mnie usatysfakcjonował. W sklepie dokonywałam zakupu gogli narciarskich. W gablocie dostępny był model, który chciałam zakupić, jednak nie w kolorze, który mnie interesował. Pracownik od raz zaproponował, że sprawdzi mi czy na stanie nie ma innego koloru, a gdy okazało się, że nie, sprawdził czy sprzęt nie jest dostępny w innych sklepach Intersport. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że takie zachowania są podstawą obsługi klienta, ale nie są spotykane na co dzień... dlatego wystawiam ocenę 5 dla personelu (a 4 za asortyment :)) !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.