Opinia użytkownika: Memis
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Obsługa w banku jest na bardzo wysokim poziomie. Sprawy załatwiane są bardzo szybko, a pani która mnie obsługiwała udzieliła mi rzeczowych informacji dotyczących interesującego mnie tematu. Bardzo fajnym rozwiązaniem przy tak dużej placówce i doradcach siedzących na jednej wspólnej sali, jest wprowadzenie drukowanych numerków, które właśnie w ING się pojawiają. Nie ma dzięki temu problemów związanych z nieporozumieniami z innymi klientami (chociaż dzisiaj jedna pani "wcisnęła" się w kolejkę, a doradca nie zareagował). Jedynym mankamentem jest brak czytelnych komunikatów w placówce. Z racji, że byłam tam pierwszy raz, musiało minąć kilka chwil, zanim zorientowałam się, jakie panują zasady. Nie ukrywam, że czułam się trochę zagubiona, nie wiedziałam gdzie mam się udać, gdzie czekać na obsługę (nie tylko zresztą ja miałam takie problemy). Przydałaby się w placówce osoba, która kieruje klientów do odpowiednich miejsc.