Profesjonalnie zaoferowana i wytłumaczona propozycja ubezpieczenia mieszkania. W ofercie kilka wariantów ubezpieczenia w tym: od 19 zdarzeń przypadkowych jak pożar, zalanie oraz od kradzieży. Dodatkowo możliwość dodania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym, które przydaje się także w podróży i pozwala na pokrycie kosztów ewentualnych zniszczeń w hotelu. Przy zakupie ubezpieczenia na 3 letni okres obowiązuje zniżka 50% na 3 ratę.
Zamówiona pizza była z niedopieczonymi pieczarkami. Sos podany do pizzy był w momencie jej kończenia mimo trzykrotnego zapytania kelnera kiedy zostanie podany. Brak dostępności: soku jabłkowego oraz piwa mimo posiadania w ofercie. Ogólny chaos i dezorganizacja personelu. Cena zupełnie nieadekwatna do jakości obsługi oraz jakości potraw.
OK. Sklep bardzo czysty, a obsługa bardzo sprawna mimo dużego ruchu nie odczuwalo się tego przy kasach. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Po otrzymaniu dofinansowania na kurs języka angielskiego w szkole Speak up udałam się do biura w celu dokładnego zapoznania się z ofertą. Przyjęta zostałam punktualnie. Poinformowano mnie, że mogę zabrać też ze sobą znajomą jeżeli chcę. Nie skorzystałam jednak z tej propozycji. Pan w biurze był bardzo sympatyczny, dokładnie wyjaśnił mi na czym polegać będzie dofinansowanie. Poproszono mnie o zbadanie znajomości języka, aby możliwe było dobranie odpowiedniego kursu. Moim zadaniem było udanie się do sali komputerowej i wykonaniu zadań z zakresu gramatyki, słuchania i mówienia. Pan dokładnie mi wyjaśnił co jak mam wykonać, oraz mówił, że w razie jakichkolwiek problemów jest w pokoju obok. Dobrany został też do mnie odpowiednio termin spotkania organizacyjnego. Jednak przed jego rozpoczęciem chciałam zrezygnować z kursu, ze względu na znalezienie pracy w innym miejscu. Pani w recepcji poprosiła, abym napisała podanie z datą i numerem konta oraz prośbą o zwrot całej kwoty. Nic więcej nie kazała robić. Po upływie dwóch tygodni ( a więc 10 dni roboczych od dnia złożenia wypowiedzenia z kursu) zadzwoniłam z zapytaniem kiedy zostaną mi przelane pieniądze za kurs, z którego zrezygnowałam dwa tygodnie temu. Pani poinformowała mnie dopiero w rozmowie telefonicznej, że firmie przysługuje miesiąc wypowiedzenia i gdzieś po tym miesiącu pieniądze powinny zostać przelane. Nie była jednak tak miła jak wcześniej przy umawianiu mnie na spotkanie. Ciężko mi więc ocenić sam kurs. W teorii wydaje się być przystępny, szczególnie dla osób, które pracują w systemie zmianowym. Godziny dobierane są indywidualnie do potrzeb kursanta.Podsumowując: cena kursu niska, godziny i program przystępnywiedza personelu może i duża ale przekazanie jej nie zawsze następuje w odpowiednim czasie
Razem ze znajomą udałam się do kina na film "Madagaskar 3". Z racji tego, że posiadam legitymację studencką zakupiłam jeden bilet ulgowy i jeden normalny. Pani sprzedająca bilety przywitała nas z uśmiechem. Ubrana w białą bluzkę, prezentowała się bardzo schludnie. Pokazując monitor i prosząc o wybór miejsc, zwróciła uwagę, że ponieważ jest to film w 3 D polecałaby miejsca w połowie sali, a nie te z tyłu nad którymi się zastanawiałyśmy. Zdecydowałyśmy się jednak na miejsca z tyłu, co pani również przyjęła z uśmiechem. Wydając nam bilety życzyła udanego seansu. Przy zakupie biletów sprawna obsługa. Nie było kolejek. Czynne 2 stanowiska.Oferowany asortyment był duży. Zarówno dla osób, które nie lubią popcornu. Jakość zakupionego popcornu i napojów była dobra. Popcorn nakładany z maszyny, ciepły. Napoje gazowane. Przy zakupie jasna informacja co do ceny zestawów. Przy wejściu do sali pan poinformował, że trzeba chwilę poczekać, ponieważ sala jest jeszcze sprzątana. Na 7 minut przed rozpoczęciem seansu można było wejść do sali. W pomieszczeniu przed wejściem do sali bardzo wygodne siedzenia. Wchodząc na salę sprawdzono moją legitymację studencką. Jakość filmu dobra, nagłośnienie odpowiednie, nie było przerw w emisji filmu. Jedyne co można zaliczyć do wad tego seansu to fakt, że w sali było dosyć zimno.Podsumowując można stwierdzić, że obsługa kina jest przyjazna, informuje klienta o wszystkich ważnych aspektach. Cena biletów wynosiła 48 zł. Nie obejmowała zniżek dla pracowników centrum handlowego. Zniżka dla studenta też nie była zbyt wysoka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.