Opinia użytkownika: Matylda_15
Dotycząca firmy: Speak Up
Treść opinii: Po otrzymaniu dofinansowania na kurs języka angielskiego w szkole Speak up udałam się do biura w celu dokładnego zapoznania się z ofertą. Przyjęta zostałam punktualnie. Poinformowano mnie, że mogę zabrać też ze sobą znajomą jeżeli chcę. Nie skorzystałam jednak z tej propozycji. Pan w biurze był bardzo sympatyczny, dokładnie wyjaśnił mi na czym polegać będzie dofinansowanie. Poproszono mnie o zbadanie znajomości języka, aby możliwe było dobranie odpowiedniego kursu. Moim zadaniem było udanie się do sali komputerowej i wykonaniu zadań z zakresu gramatyki, słuchania i mówienia. Pan dokładnie mi wyjaśnił co jak mam wykonać, oraz mówił, że w razie jakichkolwiek problemów jest w pokoju obok. Dobrany został też do mnie odpowiednio termin spotkania organizacyjnego. Jednak przed jego rozpoczęciem chciałam zrezygnować z kursu, ze względu na znalezienie pracy w innym miejscu. Pani w recepcji poprosiła, abym napisała podanie z datą i numerem konta oraz prośbą o zwrot całej kwoty. Nic więcej nie kazała robić. Po upływie dwóch tygodni ( a więc 10 dni roboczych od dnia złożenia wypowiedzenia z kursu) zadzwoniłam z zapytaniem kiedy zostaną mi przelane pieniądze za kurs, z którego zrezygnowałam dwa tygodnie temu. Pani poinformowała mnie dopiero w rozmowie telefonicznej, że firmie przysługuje miesiąc wypowiedzenia i gdzieś po tym miesiącu pieniądze powinny zostać przelane. Nie była jednak tak miła jak wcześniej przy umawianiu mnie na spotkanie. Ciężko mi więc ocenić sam kurs. W teorii wydaje się być przystępny, szczególnie dla osób, które pracują w systemie zmianowym. Godziny dobierane są indywidualnie do potrzeb kursanta.Podsumowując: cena kursu niska, godziny i program przystępnywiedza personelu może i duża ale przekazanie jej nie zawsze następuje w odpowiednim czasie