Jakość obsługi jest na dostatecznym poziomie. Mam wrażenie, że kasjerki obsługują mnie jakby na siłę, za karę. Ich grzeczność wobec mnie jest wymuszona. Nie znają asortymentu. O uśmiechu do klienta nie wspomnę. Gdy jest zima, podłoga jest non stop brudna. Towar często jest zabrudzony. Rozumiem, że to duży sklep ale towar mógłby być lepiej ułożony. Zdarzają się produkty przeterminowane. Praktycznie zawsze czynne są tylko dwie, trzy kasy a klienci czekają w dużych kolejkach. Jedynym profesjonalnym miejscem w sklepie jest dział mięsny. Zawsze jest tam kolejka ale też zawsze czynne są wszystkie stanowiska pracy. Drugą rzeczą która według mnie jest dobra to asortyment sklepu, jest bardzo bogaty.
Szybka, miła obsługa. Na zadawane pytania pracownik odpowiadał jasno i klarownie. Nie odniosłem wrażenia, że ktoś mi ''wciska'' produkt którego nie chce. Towar na sklepie wyłożony, podłoga czysta (mimo, że jest zima). Pracownik na swoim miejscu pracy również dba o porządek (biurko widoczne dla klienta). Ogólnie salon sprawia wrażenie schludnego i profesjonalnego.
Szanowny Panie, serdecznie dziękujemy za wyrażenie pozytywnej opinii na temat naszej sieci. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby zaproponować Panu i każdemu naszemu Klientowi najlepsze rozwiązania zarówno pod kątem oferty, jak i obsługi oraz jakości świadczonych usług. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, które są dla nas bardzo ważną wskazówką w dalszym, nieustającym rozwoju. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne doświadczenia ze współpracy z nami będą wyłącznie równie pozytywne. Zachęcamy do odwiedzania nas na: http://blogplay.pl oraz http://www.facebook.com/Play
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.