Jak dla mnie wiodący dostawca Internetu w Polsce. Kilka lat temu konkurował na pomorskim rynku z MultiMedią, ale teraz zdecydowanie ją wyprzedził. To od UPC pierwszy miewałem po 6MB/s, podczas gdy inni męczyli się jeszcze z 512kb/s. Teraz mam 20mb/s i jestem zadowolony. Ostatnio pan z infolinii oferował mi 120mb/s ale raczej nie zdecyduję się na to, gdyż jest to, jak wiadomo górna granica i rzeczywista prędkość będzie duuuużo niższa. Niestety, takie nasze polskie prawo, że pozawala na takie przekręty i tak robi każdy dostawca, więc specjalnie ich za to nie winię. Poza tym który polski serwer uciągnąłby takie prędkości? Czasami Internet zrywa (1 lub 2 razy na pół roku), ale nie dłużej niż na pół dnia.
Bank, który z całą pewnością mogę polecić. Długo przed założeniem konta przeszukiwałem oferty różnych banków i w każdym był jakiś kruczek odnośnie comiesięcznej opłaty. Raz płaciło się za użytkowanie konta, raz za kartę debetową, raz były to prowizje w bankomatach. Dopiero w Citi znalazłem ofertę, w której nie płaci się ZA NIC. Przez stronę zamówiłem kuriera i bez problemowo podpisałem umowę. Teraz jestem zadowolonym użytkownikiem banku :) Niewiele jest takich banków, polecam serdecznie!
Przede wszystkim doskonała lokalizacja. Tuż przy drodze wylotowej z gdyńskiego osiedla (Dąbrowa). Jedna z lepszych pizzeri na rynku, to na pewno. Na smaku żadnej z pizz nigdy się nie zawiodłem. Odpowiednia temperatura, wygląd, kompozycja i smak. Zawsze dołączony sosik, który nie jest np. ketchupem. Obsługę oceniam neutralnie, ani dobrze ani źle. Na minus oceniam oczywiście ceny, ale wiem, że nie jest to rzecz jasna zależne od placówki, ale od sieci.
Przede wszystkim lokalizacja. Sklep znajduje się w centrum gdyńskiego osiedla (Redłowo). Czynny do 23:00, to też duży plus. Asortyment, przede wszystkim nastawiony na alkohol, jeśli chodzi o aspekty spożywcze to raczej nie jestem zadowolony. Niestety, w środku nie jest zbyt czysto, a od pracownika często da się wyczuć nieprzyjemny zapach. Po lokalu często kręcą się "zaprzyjaźnieni" bezdomni i amatorzy tanich trunków, z pustymi butelkami gotowymi do wymiany na nowe procenty.
Plus to jeden ze starszych operatorów na polskim rynku telefonii komórkowej. Firma zawsze wydawała mi się kompetentna i pomimo lat przerwy w korzystaniu z jej usług - nie jestem zawiedziony. Przede wszystkim najbardziej liczy się dla mnie brak agencji reklamowych nawalających w numer posiadacza niczym z karabinu o ostrej amunicji. Słowem: Plus nie sprzedaje danych telekontaktowych swoich klientów, tak jak to robi znany główny konkurent. To się dla mnie naprawdę liczy. Z wszelkiego rodzaju obsługą czy serwisami nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Firma starała się, aby to ona wygrała przetarg na telefony w firmie i cały czas modyfikowała ofertę, aby dostosować się do naszych potrzeb. Jedyny minus to... smsy. Każdy SMS poza sieć Plus to koszt bardzo zawyżony, jak na dzisiejsze realia (ok 0,50zł)
Dyskontowy sklep sprawia wrażenie schludnego i przystępnemu klientowi. Uwagę przyciągać mogą przede wszystkim ceny i w miarę bogaty asortyment. Dostępność podstawowych produktów spożywczych, chemicznych, alkoholowych, możliwość płacenia kartą i gotówką. Obsługa nie pozostawia wiele do życzenia, wiadomo, że każdy może mieć lepszy lub gorszy dzień.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.