Opinie użytkownika (5)

W restauracji The...
W restauracji The Mexican we Wrocławiu byłem już klika razy. Zawsze trafiam na miłą obsługę i tak było również tym razem. Kelnerzy i kelnerki przebrani w kolorowe meksykańskie stroje witają już na progu, szukają klientowi wolny stolik, są naprawdę w porządku. W lokalu jest czysto, a wystrój sprawia, że panuje tu miła atmosfera. Raz na jakiś czas można trafić na meksykańską muzykę graną na żywo. Jedzenie podawane w lokalu jest smaczne i do stolika trafia dość szybko. Mam jednak jedno nie miłe spostrzeżenie. Z wizyty na wizytę porcje serwowane przez restaurację stają się coraz mniejsze. Tak było również tym razem. Mimo to restauracja moim zdaniem zasługuje na pozytywną ocenę czego dowodem może być to, że mimo iż znajduje się poza Rynkiem, prawie zawsze jest pełna gości, a to nie wszędzie się zdarza. Polecam deser podawany przez samego Zorro.

Mateusz_543

20.08.2011

The Mexican

Placówka

Wrocław, Szewska 61/62

Nie zgadzam się (2)
Jestem klientem Alior...
Jestem klientem Alior Banku. Razem z żoną mamy w nim wspólne konto. W przeciągu ostatniego pół roku zostałem dwa razy potraktowany przez bank bardzo nie profesjonalnie. Pierwszy przypadek, który chcę opisać to moment, kiedy postanowiłem skonsolidować kredyt hipoteczny z gotówkowym jaki już a Aliorze posiadałem. Nie będę rozpisywał się o warunkach umowy, bo oferta mi pasowała, zaakceptowałem ją i do tej części nie mam zastrzeżeń. Chciałem natomiast napisać klika słów o jakości obsługi. Przy konsolidacji powiedziano mi, że po zakończeniu całej operacji w przeciągu dwóch tygodni otrzymam zwrot ubezpieczenia, które musiałem zapłacić przy otrzymaniu kredytu gotówkowego. Dwa tygodnie minęły, a pieniędzy jak nie było tak nie było. Próbowałem więc skontaktować się z Panią, która całą operację ze strony banku nadzorowała. I tak jak w momencie przed podpisaniem umowy kontakt był bardzo łatwy, tak w sprawie zwrotu ubezpieczenia okazał się prawie niemożliwy. Pani nie odpierała telefonu i bardzo rzadko odpisywała na SMS-y, zapewniając w nich, że pieniądze zostaną przelane dzisiaj najpóźniej jutro. Nic takiego się nie działo i dopiero po upływie miesiąca gdy w kolejnym SMS-ie zagroziłem, że jeśli nie dostanę swoich pieniędzy do końca dnia postaram się o spotkanie z jej szefem pieniądze z ubezpieczenia wpłynęły na moje konto. Minęło kilka miesięcy. Pewnego dnia dostałem telefon z Aliora z propozycją przesyłania do nich swojego wynagrodzenia. W tym przypadku mógłbym dostać kartę kredytową albo dostać limit odnawialny do konta. Postanowiłem przystać na propozycję, ale że na swoim dotychczasowym koncie miałem już limit, poprosiłem o przeniesienie go do mojego konta w Alior Banku. Zaproszono mnie do oddziału, dano mi do wypełnienia formularze i zapewniono, że cała procedura potrwa do kilku dni. Po kilku dniach otrzymałem telefon z banku z informacją, że właśnie zorientowali się, że konto jest wspólne i że muszę wypełnić inny formularz a podobny formularz musi wypełnić również moja żona. Zjawiliśmy się w oddziale, wypełniliśmy dokumenty i zapewniono nas, ze cały proces potrwa do kliku dni. Minęły dwa tygodnie, a my nie dostaliśmy żadnej informacji. Zadzwoniłem do banku i dowiedziałem się, że z powodu kredytu jaki posiadam musieli oddać sprawę pod rozwagę w centrali i że potrwa to kolejne dwa tygodnie (chodziło o limit w wysokości 1700 PLN). Przed upływem terminu bank zadzwonił z informacją, że nasze dokumenty gdzieś się zawieruszyły i że jesteśmy proszeni o podejście do oddziału by je na nowo wypełnić oraz z zapewnieniem, że od tego momentu załatwienie sprawy zajmie już tylko kilka dni. Odmówiłem i poinformowałem bank, że rezygnuję z oferty. Tego samego dnia zadzwonił do mnie dyrektor oddziału, ale jedyne co zaproponował w ramach to przywiezienie dokumentów pod dowolnie wybrane przez nas miejsce. Odmówiłem ponownie.

Mateusz_543

19.08.2011

Alior Bank

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (0)
Mocnymi stronami sklepu...
Mocnymi stronami sklepu są ceny, dość szeroki asortyment i lokalizacja. W pobliżu nie ma sklepów, dyskontów, czy innych marketów które mogły by tutaj konkurować. Na tym jednak mocne strony się kończą. Sklep sprawia wrażenie brudnego i niehigienicznego. Jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na wymijanie innych klientów między półkami. Personel wygląda odpychająco niechlujnie. Jest bardzo niemiły i trudno się czegoś od niego dowiedzieć. Na szczególną uwagę zasługują ekspedientki ze stoiska mięsnego. Nie dość, że wyglądają niechlujnie, to jeszcze zdają się pokazywać, swoim zachowaniem i opryskliwymi odpowiedziami, że klienci im przeszkadzają i najlepiej żeby ich w sklepie w ogóle nie było. Mięso oferowane na stoisku również pozostawia wiele do życzenia (np. części kurczaka sprzedawane są z naprawdę sporą ilością piór). W całym sklepie są otwarte tylko dwie kasy, do których ciągną się bardzo długie kolejki. Stoją pomiędzy niektórymi półkami co jeszcze bardziej utrudnia robienie zakupów. Na moje pytanie, gdzie mam zostawić butelki na wymianę, Pani kasjerka wskazała mi pod taśmą od kasy skrzynki poustawiane jedna na drugiej. Wszystkie, oprócz skrzynki na samym dole były pełne, więc spytałem czy sam muszę dogrzebać się do skrzynki znajdującej się na dole. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą. Podejrzewam, że Panie pracujące w sklepie wykonują ciężką i trudną pracę, ale chciałoby się żeby jakość obsługi klienta spełniała chociaż minimalne standardy. W opisywany sklepie taka sytuacja miejsca nie ma.

Mateusz_543

19.08.2011

dino - supermarket

Placówka

Wrocław, Zielińskiego 22a

Nie zgadzam się (3)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu po dwóch i pół roku niezawodnej pracy mój laptop HP przestał działać prawidłowo. Jako, że gwarancja producenta wygasła zaniosłem komputer do serwisu w celu usunięcia awarii. Usuwanie to trwało blisko dwa miesiące i żaden z serwisów nie potrafił pomóc. Ostatecznie "fachowcy" stwierdzili, że winą jest uszkodzenie systemu operacyjnego, i że trzeba go zainstalować na nowo z płyty. W celu uzyskania płyty zadzwoniłem do wsparcia telefonicznego HP po numer 22 5 666 000, który bardzo łatwo odnalazłem na ich stronie internetowej. Czas oczekiwania na połączenie był zaskakująco krótki. Telefon po drugiej stronie odebrał bardzo miły mężczyzna, który po wysłuchaniu mojego problemu, zapewnił mnie o tym, ze płyta zostanie dostarczona w ciągu 10 dni roboczych, za darmo, a co ważniejsze podsunął mi kilka czynności mogących być pomocnymi w usunięciu awarii laptopa. Okazało się, ze telefoniczny konsultant HP za darmo, w ciągu dosłownie 15-sto minutowej rozmowy rozwiązał problem, z który przez prawie dwa miesiące borykało się kilka serwisów laptopów we Wrocławiu. Laptop działa jak należy, żadna płyta recovery nie była potrzebna. Na koniec rozmowy konsultant potwierdził złożenie mojego zamówienia na płytę, zapytał mnie czy może jeszcze czymś służyć i grzecznie się pożegnał. Moja ocena serwisu jest bardzo dobra.

Mateusz_543

19.08.2011
Nie zgadzam się (0)
Największy plus ocenianej...
Największy plus ocenianej placówki stanowi jej lokalizacja. Jest to bodaj jedyna stacja paliw we Wrocławiu, która znajduje się w samym centrum miasta. Ogólne wrażenie- dobre. Stacja czysta tak na zewnątrz jak i w sklepie. Asortyment dostępny na półkach wystarczający. To co powinno być serwowane z lodówek jest w lodówkach, jedzenie i kawa serwowane w Wild Bean Cafe bardzo smaczne i za uczciwą cenę (o jedynym wyjątku później) Toaleta czysta i żeby jej użyć nie trzeba szukać klucza. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Proponuje oferty dodatkowe, nie zapomina o promocjach i punktach na kartę. Ceny za paliwo i asortyment nie odbiegają zbytnio od normy. Co rozczarowuje? 1. Oferta na kurczaki. Jest to jedyne danie na całej stacji, którego ilość nijak ma się do oferowanej ceny. 2. Żeby napompować koła trzeba z kasy, za 20-złotową kaucją pobrać pistolet, co jest bardzo irytujące jeśli ma się przy sobie tylko kartę. 3. Ostatnią bolączką jest to, że pomimo, iż personel jest miły, dobrze wyszkolony i kompetentny to jest go za mało. Jak wspominałem jest to centrum miasta, ruch duży a podczas mojego ostatniego tankowania otwarte były tylko dwie kasy, co powodowało dość długie kolejki. Mimo tych kliku mankamentów oceniam opisywaną stację dobrze.

Mateusz_543

19.08.2011

BP

Placówka

Wrocław, Swobodna 60 60

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi