Opinia użytkownika: Mateusz_543
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Jakiś czas temu po dwóch i pół roku niezawodnej pracy mój laptop HP przestał działać prawidłowo. Jako, że gwarancja producenta wygasła zaniosłem komputer do serwisu w celu usunięcia awarii. Usuwanie to trwało blisko dwa miesiące i żaden z serwisów nie potrafił pomóc. Ostatecznie "fachowcy" stwierdzili, że winą jest uszkodzenie systemu operacyjnego, i że trzeba go zainstalować na nowo z płyty. W celu uzyskania płyty zadzwoniłem do wsparcia telefonicznego HP po numer 22 5 666 000, który bardzo łatwo odnalazłem na ich stronie internetowej. Czas oczekiwania na połączenie był zaskakująco krótki. Telefon po drugiej stronie odebrał bardzo miły mężczyzna, który po wysłuchaniu mojego problemu, zapewnił mnie o tym, ze płyta zostanie dostarczona w ciągu 10 dni roboczych, za darmo, a co ważniejsze podsunął mi kilka czynności mogących być pomocnymi w usunięciu awarii laptopa. Okazało się, ze telefoniczny konsultant HP za darmo, w ciągu dosłownie 15-sto minutowej rozmowy rozwiązał problem, z który przez prawie dwa miesiące borykało się kilka serwisów laptopów we Wrocławiu. Laptop działa jak należy, żadna płyta recovery nie była potrzebna. Na koniec rozmowy konsultant potwierdził złożenie mojego zamówienia na płytę, zapytał mnie czy może jeszcze czymś służyć i grzecznie się pożegnał. Moja ocena serwisu jest bardzo dobra.