Opinia użytkownika: Mateusz_543
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: Mocnymi stronami sklepu są ceny, dość szeroki asortyment i lokalizacja. W pobliżu nie ma sklepów, dyskontów, czy innych marketów które mogły by tutaj konkurować. Na tym jednak mocne strony się kończą. Sklep sprawia wrażenie brudnego i niehigienicznego. Jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na wymijanie innych klientów między półkami. Personel wygląda odpychająco niechlujnie. Jest bardzo niemiły i trudno się czegoś od niego dowiedzieć. Na szczególną uwagę zasługują ekspedientki ze stoiska mięsnego. Nie dość, że wyglądają niechlujnie, to jeszcze zdają się pokazywać, swoim zachowaniem i opryskliwymi odpowiedziami, że klienci im przeszkadzają i najlepiej żeby ich w sklepie w ogóle nie było. Mięso oferowane na stoisku również pozostawia wiele do życzenia (np. części kurczaka sprzedawane są z naprawdę sporą ilością piór). W całym sklepie są otwarte tylko dwie kasy, do których ciągną się bardzo długie kolejki. Stoją pomiędzy niektórymi półkami co jeszcze bardziej utrudnia robienie zakupów. Na moje pytanie, gdzie mam zostawić butelki na wymianę, Pani kasjerka wskazała mi pod taśmą od kasy skrzynki poustawiane jedna na drugiej. Wszystkie, oprócz skrzynki na samym dole były pełne, więc spytałem czy sam muszę dogrzebać się do skrzynki znajdującej się na dole. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą. Podejrzewam, że Panie pracujące w sklepie wykonują ciężką i trudną pracę, ale chciałoby się żeby jakość obsługi klienta spełniała chociaż minimalne standardy. W opisywany sklepie taka sytuacja miejsca nie ma.