Do powyższej placówki udałam się w celu uzyskania informacji nt. pożyczki gotówkowej.
Spotkanie rozpoczęła od kalkulacji zdolności kredytowej –zadawała pytania i coś uzupełniała. Nie powiedziała po co jej informacje, o które pytała tj.- np. czy mam konto, ile osób na utrzymaniu itp.
W trakcie spotkania padło pytanie o cel pożyczki, o to czy czas udzielenia jest dla mnie ważny. Zatem w moim odczuciu- Pracowniczka dokonała identyfikacji potrzeb.
Brak inicjatywy w kwestii następnego spotkania(złożenia wniosku kredytowego), na zakończenie rozmowy powiedziała „ w razie czego to proszę o kontakt”.
Padła z jej strony jedna propozycja - tzn.- zaoferowała że wyśle e-mailem druk dot. dochodów.
Do marketu udałam się w celu nabycia zestawu podtynkowego Geberit.
Sprzedawczyni sprawiała wrażenie kompetentnej, udzielała rzeczowych informacji. Słuchała mnie i jednocześnie sprawiała wrażenie zajętej, nie dysponującej czasem dla mnie. Nie przejawiała żadnej aktywności prosprzedażowej. W mojej ocenie- zachowywała się jak pracownik magazynu którego zadaniem jest wydanie towaru, a nie jak Sprzedawca.
Powyższy market odwiedziłam w celu nabycia karniszy do okien.
Długi okres oczekiwania na Sprzedawcę. Zwracam uwagę, że na dziale było niewielu klientów. Jednak dopiero, gdy podeszłam do stanowiska pracowników tego działu, zwrócił na mnie uwagę.
Sprzedawca przybrał bierną postawę, brak zachowania prosprzedażowego. Brak utwierdzenia w dokonanej decyzji- choć interesowałam się stosunkowo drogim produktem. Zabrakło mi również doradztwa. Gdy zasugerowałam że wybrałam karnisz, wówczas okazał się bardzo pomocnym, pomógł w skompletowaniu niezbędnych elementów. Wzbudził sympatię opisując procedurę zwrotu towaru. Choć o to nie prosiłam, policzył ile wyniesie cena za wszystkie zakupione artykuły.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.