Po rekomendacji znajomych wybrałam sie do sklepu Komputronik przy ul. Piastów w Szczecinie w ceku zakupu urzadzenia GPS. Symatyczny pan zapytał na poczatku do jakich celów i na jakim terenie chce uzywać GPS. Po uzyskaniu ode mnie wymaganych informacji zaproponował trzy urzadzenia, róznej wielkości, marki. Zdecydowała sie na zakup, otrzymałam towar zapakowany w firmowa torebkę.
Dzisiaj rano wskazówka stanu paliwa pokazało niebezpieczny poziom. Udałam sie do najbliższej stacji paliw ORLEN przy ul. Mazurskiej w Szczecinie. Gdy tylko podjechałam podszedł do mnie pracownik stacji z usmiechem zaproponował wlanie paliwa. Po dokonaej czynnosci udałam sie do kasy w celu opłacenia usługi i tutaj równiez pani pracujaca z usmiechem mnie obsłuzyła, zaproponowała kawę lub coś do jedzenia. Po takim przyjęciu z pozytywnym nastawieniem pojechałam do pracy. Super!!!
Wizyte w autokomisie w Białogardzie przy ul Połczyńskiej oceniam bardzo pozytywnie. Po zapoznaniu sie z oferta internetowa pojechałam z częścia gotówki zadatkując zakup auta. Otrzymałam wymagane dokumenty i po 14 dniach mogłam sfinalizować umowę. Auto było czyste, przygotowane do jazdy, a dokumenty przygotowane z nalezyta starnnością. Dodatkowo czekał na mnie poczęstunek - własnoreczne wypieki żony własciciela komisu.
Pojechała do Inowrocławia w celu zakupu samochodu marki mercedes 124. Po uprzednuim umówieniu się z włascicielem komisu i uzgodnieniu warunków sprzedazy oraz potwierdzeniu wygladu i stanu technicznego pojazdu. Jakiez było moje zdziwienie i zaskoczenie po przyjeździe na miejsce. Okzało się, iż auto ma tłumik w bagażniku(!), w środku okropna wilgoć i stęchlizna. Jedynie lakier nie pozostawiał do życzenia. Silnik pracowała bardzo głośno, a na moja uwagę pan sprzedający stwierdził, że to jest do zrobienia. Cena w żadnym stopniu nie odzwierciedlała stanu faktycznego, była duzo zawyzona, a właściciela nie interesował juz fakt, że przejechałam 300 km zupełnie na darmo. Takie podejście dyskwalifikuje właściciela komisu, jako fachowca w dziedzinie motoryzacji.
Jestem klientką PZU od ok 6 miesięcy w zakresie OFE. Przeszłam tam wraz z córka i innego Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Bardzo mile mnie zaskoczył wysoki poziom kultury obsługi i szybkość załatwienia formalności. Na miejscu zostałam poinformowana dokładnie i z należyta starannościa o moich prawach i obowiazkach wynikajacych z zawartej umowy. Nie dało sie odczuć presji na to, żeby stac sie klientem PZU, a rzeczowa rozmowa uświadomiła mi zalety ubezpieczenia w tejże firmie. Szczerze polecam ta własnie placówkę.
Codziennie, a nawet dwa robię zakupy w sklepie "Społem" przy ul Wyzwolenia 6/8 w Szczecinie. Obsługa wiele pozostawia do życzenia, ale dzisiaj kobieta obsługująca na stanowisku cukerniczo-monopolowym przeszła samą siebie. Ponad 20 minut czekałam na to, żeby ktoś mnie "łaskawie obsłużył" Gdy zjawiła się ekspedientka nie mogła znaleźć czekolady, o która prosiłam. Po kolejnych 10 minutach poprosiła o pomoc koleżankę i wtedy mogłam sfinalizować transakcję. Cos okropnego. Mimo ciekawego towaru z niechęcia myśle o ponownych zakupach w tym punkcie.
Jestem abonentem UPC od wielu lat. Do chwili obecnej byłam zadowolona z usług oferowanych przez ta firme w stopniu dobrym. Obecnie jakośc usług uległa pogorszeniu, nie ma dnia, w którym nie byłoby przerwy w dostepie do internetu i telefonu. Abonament nie jest niski, gdyz wynosi 180zł miesięcznie. Dlatego tez należałoby oczekiwać ciągłości w dostawie oferowanych przez UPC usług. W ciągu trzech lat miałam wymieniany trzykrotnie modem, co nie najlepiej świadczy o firmie. Dzisiaj 17.03.2010r mam umówioną wizytę pracownika telewizji kablowej i mam nadzieję, że internet będzie juz działał prawidłowo i bez zakłóceń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.