Odwiedziłam Multikino w weekend i mam same pozytywne odczucia. Obsługa uprzejma oraz pomocna. W Kinie utrzymana czystość, sale przestronne i duże. Ciekawie oddzielona strefa barowa od poczekalni na seans. Sofy wygodne :) Jakoś wyświetlanego filmu na wysokim poziomie.
Na obiad z Kyoto wybrałam się skuszona ofertą wystawioną na grouponie. Jednak szybko orazało się że klienci grouponu są traktowani "gorzej". Po namowach znajomych zachwalających tę restaurację wybrałam się, jednak nie mogę powiedzieć abym była z niej zadowolona. O ile wystrój, czystość, przyjazne ułożenie stolików było w porządku o tyle samo zamówienie już nie koniecznie. Groupon rzekomo miał obejmować "bogate menu" jednak jak poinformowała kelnerka dla klientów grouponu są do dyspozycji tylko wybrane pozycje zestawów. Po wybraniu jednej z nich na zamówienie czekałam 55 minut. Jak się szybko okazało porcja była dla mnie za duża więc poprosiłam o spakowanie reszty na wynos.. Niestety (znowu z Grouponu) nie pakują na wynos, chyba że zapłaci się za opakowanie (10 zł).Ogólnie jedzenie nie złe, ale czas przygotowania i grupowanie klientów na lepszych i gorszych mi nie odpowiadało. Aha istotny szeczegół, do zestawu nie podano imbiru, najważniejszego w spożywaniu sushi.
Ogólnie wizytę w pizzerii oceniam bardzo pozytywnie. Miła i zawsze uśmiechnięta obsługa, chętna do pomocy oraz odpowiedzi na wszelkie pytania. Zamówienie realizowane szybko, posiłki bardzo smaczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.