Opinia użytkownika: Martyna_405
Dotycząca firmy: KYOTO Sushi Restaurant
Treść opinii: Na obiad z Kyoto wybrałam się skuszona ofertą wystawioną na grouponie. Jednak szybko orazało się że klienci grouponu są traktowani "gorzej". Po namowach znajomych zachwalających tę restaurację wybrałam się, jednak nie mogę powiedzieć abym była z niej zadowolona. O ile wystrój, czystość, przyjazne ułożenie stolików było w porządku o tyle samo zamówienie już nie koniecznie. Groupon rzekomo miał obejmować "bogate menu" jednak jak poinformowała kelnerka dla klientów grouponu są do dyspozycji tylko wybrane pozycje zestawów. Po wybraniu jednej z nich na zamówienie czekałam 55 minut. Jak się szybko okazało porcja była dla mnie za duża więc poprosiłam o spakowanie reszty na wynos.. Niestety (znowu z Grouponu) nie pakują na wynos, chyba że zapłaci się za opakowanie (10 zł).Ogólnie jedzenie nie złe, ale czas przygotowania i grupowanie klientów na lepszych i gorszych mi nie odpowiadało. Aha istotny szeczegół, do zestawu nie podano imbiru, najważniejszego w spożywaniu sushi.