Hipermarket jest ogólnie wielką porażką, od grudnia czyli od otwarcia personal pozostawia wiele do życzenia. Sklep posiada bardzo ubogi wybór towarów na półkach, na poszczególnych działach panuje chaos- brak porządku np. kiedy kończy się towar promocyjny, kartek z ogłoszeniem promocji nikt nie ścąga, przez co klient narażony jest na pomyłkę i wydanie podwójnej ilości pienięzy. Z taką między innymi sytuacją bardzo drażniąca dla mnie się spotkałam. POz zgłoszeniu błędu w rachunku musiałam czekać dobre 15 min zanim udało się dowołać obsługę tego działu i w rezultacie oddać towar, ponieważ nie miałam czasu na to by czekać.
Bar Bistro Tesco- brud, spalone jedzenie, niewykwalifikowana załoga (oprócz jednej dobrze przeszkolonej Pani). Często zdarza się zakupienie tam np. kotleta za 6zł, który w całości ląduje w koszu na śmieci, ponieważ jest tak suchy i twardy, że nie da się go zjeść. Brak asortymentu, który jest pokazany na menu nad kasami.
Ochrona w Tesco- człowiek czuje się tam tak, jakby pod płaszczem wynosił pół marketu. Ochrona jest niedyskretna, wręcz nadgorliwa w swiom obserwowaniu. Tak samo poza jedna Panią reszta powinna wrócić na szkolenie.
Hipermarket Tesco nigdy nie zdobędzie we Wrześni klientów, jeśli nie poprawi poziomu swoich usług. Obecnie to najgorszy i najmniej przyjemny market w tym mieście.
Punkt obsługiwany przez jedną konsultantkę przed świętami przez co czeka się okropnie długo. Przyszłam zapytać o ofertę telefonu w tak tak fonie... Sprzedawczyni "starała sie" być miła, ale jej to nie wyszło... Nie wiem, może dostaje premie za kolejny sprzedany telefon, bo klientka, która sie chce doinformować jej nie starcza do tego, aby godnie obsłużyć klienta. Na moje pytanie czy nie wystarczy jej potwierdzenie że utrzymuję juz dwa telefony na umowę w tej sieci stwierdziła ze nic sie nie da zrobic i mam jejn przyniesc rachunki gdzie widnieja moje dane. (Nie bede przeciez kazdego informowac ze mam swoja firme a nie chce abonamentu, bo juz sie na nim przejechałam...). Końcowe zdanie pani sprzedawczyni, kiedy stwierdziłam, że nie podoba mi sie reprezentowany telefon po porstu mnie oburzyło: w takim razie prosze sie poważnie zastanowić i ze spokojem najlepiej po świętach, kiedy nie będzie takjiego ruchu (za mna stało w kolejce z 4 klientów, którzy być może kupią ten cholerny telefon). Sumując nie kupujesz, nie podpisujesz to spadaj a informacje znajdz sobie w iinternecie i nie zajmuj mojego czasu kiedy moge zarobic na premie. Moze zaraz po pracy i kiepsko ubrana nie byłam zbyt dobrym jakościowo klientem dla tej pani.
Poza tym ceny sugerowane na opisach przy telefonach nie zgadzają sie z informacjami podawanymi przez konsultantkę.
Market jak zwykle na duży plus. Świerze produkty, zawsze aktualne ceny. Obsługa zawsze chętna do pomocy. MArket czysty, zawsze porządek na pólkach. I rewelacyjne stoisko z mięsem i wędlinami. Chyba jedyny taki market we Wrześni, gdzie nie boję się kupowac.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.