Opinia użytkownika: Martyna_112
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Punkt obsługiwany przez jedną konsultantkę przed świętami przez co czeka się okropnie długo. Przyszłam zapytać o ofertę telefonu w tak tak fonie... Sprzedawczyni "starała sie" być miła, ale jej to nie wyszło... Nie wiem, może dostaje premie za kolejny sprzedany telefon, bo klientka, która sie chce doinformować jej nie starcza do tego, aby godnie obsłużyć klienta. Na moje pytanie czy nie wystarczy jej potwierdzenie że utrzymuję juz dwa telefony na umowę w tej sieci stwierdziła ze nic sie nie da zrobic i mam jejn przyniesc rachunki gdzie widnieja moje dane. (Nie bede przeciez kazdego informowac ze mam swoja firme a nie chce abonamentu, bo juz sie na nim przejechałam...). Końcowe zdanie pani sprzedawczyni, kiedy stwierdziłam, że nie podoba mi sie reprezentowany telefon po porstu mnie oburzyło: w takim razie prosze sie poważnie zastanowić i ze spokojem najlepiej po świętach, kiedy nie będzie takjiego ruchu (za mna stało w kolejce z 4 klientów, którzy być może kupią ten cholerny telefon). Sumując nie kupujesz, nie podpisujesz to spadaj a informacje znajdz sobie w iinternecie i nie zajmuj mojego czasu kiedy moge zarobic na premie. Moze zaraz po pracy i kiepsko ubrana nie byłam zbyt dobrym jakościowo klientem dla tej pani. Poza tym ceny sugerowane na opisach przy telefonach nie zgadzają sie z informacjami podawanymi przez konsultantkę.