Opinia użytkownika: Martyna_112
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Hipermarket jest ogólnie wielką porażką, od grudnia czyli od otwarcia personal pozostawia wiele do życzenia. Sklep posiada bardzo ubogi wybór towarów na półkach, na poszczególnych działach panuje chaos- brak porządku np. kiedy kończy się towar promocyjny, kartek z ogłoszeniem promocji nikt nie ścąga, przez co klient narażony jest na pomyłkę i wydanie podwójnej ilości pienięzy. Z taką między innymi sytuacją bardzo drażniąca dla mnie się spotkałam. POz zgłoszeniu błędu w rachunku musiałam czekać dobre 15 min zanim udało się dowołać obsługę tego działu i w rezultacie oddać towar, ponieważ nie miałam czasu na to by czekać. Bar Bistro Tesco- brud, spalone jedzenie, niewykwalifikowana załoga (oprócz jednej dobrze przeszkolonej Pani). Często zdarza się zakupienie tam np. kotleta za 6zł, który w całości ląduje w koszu na śmieci, ponieważ jest tak suchy i twardy, że nie da się go zjeść. Brak asortymentu, który jest pokazany na menu nad kasami. Ochrona w Tesco- człowiek czuje się tam tak, jakby pod płaszczem wynosił pół marketu. Ochrona jest niedyskretna, wręcz nadgorliwa w swiom obserwowaniu. Tak samo poza jedna Panią reszta powinna wrócić na szkolenie. Hipermarket Tesco nigdy nie zdobędzie we Wrześni klientów, jeśli nie poprawi poziomu swoich usług. Obecnie to najgorszy i najmniej przyjemny market w tym mieście.