Moja wizyta w PZU odbyła się kilka miesięcy temu, gdy wyrejestrowywałam samochód, który sprzedałam. Miejsce obsługi było bardzo ładne, czysto i schludnie. W kolejce też nie stałam długo, Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła. Po podejściu do miejsca obsługi wręczono mi najpierw ankietę i poproszono o jej wypełnienie , ankieta dotyczyła jakość obsługi i miałam ją wypełnić w międzyczasie gdy byłam obsługiwana. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i życzliwa nawet wydrukowała mi jakie zniżki już uzbierały mi się na koncie. Na zakończenie obsługi gdy spytałam czy już to wszystko i czy nic nie muszę opłacać powiedziała mi że nie i że już samochód jest wyrejestrowany . Więc wypełniłam tą ankietę pozytywnie, gdyż uważałam że zostałam bardzo sprawnie i miło obsłużona, i wrzuciłam ją do urny, która stała przy wyjściu. Za tę obsługę duży plus! niestety po koło 3 dniach przyszło pismo o uregulowaniu należności za ubezpieczenie OC samochodu który wyrejestrowałam, byłam bardzo zdziwiona tym pismem gdyż pytałam wtedy czy nie mam już żadnych zobowiązań z tym samochodem i Pani mi wtedy powiedziała że absolutnie nie, zadzwoniłam więc do biura obsługi PZU z zapytaniem o co chodzi z tą wpłatą i za co ona jest naliczona. Niestety Pan, z którym rozmawiałam nie był już taki miły jak Pani , powiedział mi ,że to jest jakaś różnica i że muszę ją wpłacić , niestety nawet nie był w stanie powiedzieć z czego owa różnica wynikała i dlaczego nie zostałam poinformowana o nie przy wyrejestrowaniu samochodu. Za to niestety wielki minus !,
chcąc kupić rower na komunię mojego chrześniaka udałam się na zakupy do Reala, niestety już po podejściu do stoiska z rowerami doznałam rozczarowania , wybrałam rower dość dobry ale cena była zaskakująco niska więc chciałam się upewnić żeby się nie rozczarować przy kasie i zapytałam Panią która akurat przechadzała się tam z kolektorem powiedziała że cena nie jest od tego roweru tylko od innego a tego ceny nie zna i kazała czekać na pracownika obsługującego ten dział, minęło ok 30min zanim przyszedł pracownik który powiedział ze nie zna ceny tego roweru ale się dowie ile kosztuje minęło kolejne 30 min. , ale się dowiedział! Zdecydowałam się więc na kupno owego roweru, ale chciałam zapakowany w kartonie bo miał on być na prezent, więc pracownik powiedział że musi sprawdzić czy mają jeszcze na stanie takie rowery tylko zapakowane , minęło kolejne 30 min. dostałam zapakowany rower na środku sklepu i musiałam go sama dotransportować sobie ręcznie do kasy... Przy kasie kolejna niespodzianka ok 20 osób przy każdej kasie połowa kas nie czynna w ogóle, więc czas oczekiwania na obsługę przy kasie ok.50 min.Wielki negatyw dla tego sklepu bo chciałam kupić tylko rower a spędziłam w sklepie ok 2,5 godziny (ogromna strata czasu)
Gdy zakupiłam Cyfrowy Polsat dostałam pakiet dodatkowy a sprzedawca poinformował mnie że w każdym momencie będę mogła z niego zrezygnować płacąc tylko pakiet dodatkowy Po kilku miesiącach korzystania z obu pakietów postanowiłam zrezygnować z dodatkowego pakietu. Po dwóch tygodniach od wpłaty za dany miesiąc dostałam SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy więc zadzwoniłam do BO w rozmowie powiedziałam że rezygnuję z pakietu dodatkowego a Pracownik z którym rozmawiałam powiedział że przyjmuje zgłoszenie i że pakiet dodatkowy zostanie mi wyłączony, (wyłączono mi go w ciągu 1 godz.). Po upływie 35 dni przyszedł do mnie SMS z biura windykacji CP o zaleganiu wpłaty na kwotę dodatkowego pakietu, więc znowu zadzwoniłam i powiedziano mi że pracownik nie mógł przyjąć ode mnie takiego zgłoszenia bo muszę to zgłosić co naj mnie 2 m-ce przed rezygnację z pakietu dodatkowego i że muszę zapłacić za pakiet pomimo że został mi on wyłączony i z niego nie korzystałam a Pani z którą rozmawiałam przyjęła zgłoszenie że ma wyłączyć pakiet za dwa miesiące. Po tym okresie wpłaciłam znowu tylko za pakiet podstawowy i znowu dostała SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy, więc znowu zaczęłam tłumaczyć całą sytuację Panu z BO a on powiedział mi że tak być nie mogło ponieważ rezygnacja musi być złożona na piśmie i wysłana do nich a oni w ciągu miesiąca odłączą pakiet dodatkowy. Zupełny brak kompetencji, poza tym połączenie się z jakimkolwiek pracownikiem graniczy z cudem a co za tym idzie z dużymi kosztami za telefon. Zachowanie personelu też nie było miłe. wielki negatyw dla tej instytucji !!!
Strefa wejścia czysta, towar ładnie i równo poukładany pomimo dużej liczby klientów. Obsługa była bardzo miła po zapytaniu o produkt zostałam do niego zaprowadzona . Bardzo miła atmosfera pracownicy uśmiechnięci i chętni do pomocy.Warzywa były ułożone i świeże.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.