Opinie użytkownika (3)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w PZU odbyła się kilka miesięcy temu, gdy wyrejestrowywałam samochód, który sprzedałam. Miejsce obsługi było bardzo ładne, czysto i schludnie. W kolejce też nie stałam długo, Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła. Po podejściu do miejsca obsługi wręczono mi najpierw ankietę i poproszono o jej wypełnienie , ankieta dotyczyła jakość obsługi i miałam ją wypełnić w międzyczasie gdy byłam obsługiwana. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i życzliwa nawet wydrukowała mi jakie zniżki już uzbierały mi się na koncie. Na zakończenie obsługi gdy spytałam czy już to wszystko i czy nic nie muszę opłacać powiedziała mi że nie i że już samochód jest wyrejestrowany . Więc wypełniłam tą ankietę pozytywnie, gdyż uważałam że zostałam bardzo sprawnie i miło obsłużona, i wrzuciłam ją do urny, która stała przy wyjściu. Za tę obsługę duży plus! niestety po koło 3 dniach przyszło pismo o uregulowaniu należności za ubezpieczenie OC samochodu który wyrejestrowałam, byłam bardzo zdziwiona tym pismem gdyż pytałam wtedy czy nie mam już żadnych zobowiązań z tym samochodem i Pani mi wtedy powiedziała że absolutnie nie, zadzwoniłam więc do biura obsługi PZU z zapytaniem o co chodzi z tą wpłatą i za co ona jest naliczona. Niestety Pan, z którym rozmawiałam nie był już taki miły jak Pani , powiedział mi ,że to jest jakaś różnica i że muszę ją wpłacić , niestety nawet nie był w stanie powiedzieć z czego owa różnica wynikała i dlaczego nie zostałam poinformowana o nie przy wyrejestrowaniu samochodu. Za to niestety wielki minus !,

Marta_736

25.12.2009

PZU

Placówka

Lubartów, Słowackiego

Nie zgadzam się (21)
Gdy zakupiłam Cyfrowy...
Gdy zakupiłam Cyfrowy Polsat dostałam pakiet dodatkowy a sprzedawca poinformował mnie że w każdym momencie będę mogła z niego zrezygnować płacąc tylko pakiet dodatkowy Po kilku miesiącach korzystania z obu pakietów postanowiłam zrezygnować z dodatkowego pakietu. Po dwóch tygodniach od wpłaty za dany miesiąc dostałam SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy więc zadzwoniłam do BO w rozmowie powiedziałam że rezygnuję z pakietu dodatkowego a Pracownik z którym rozmawiałam powiedział że przyjmuje zgłoszenie i że pakiet dodatkowy zostanie mi wyłączony, (wyłączono mi go w ciągu 1 godz.). Po upływie 35 dni przyszedł do mnie SMS z biura windykacji CP o zaleganiu wpłaty na kwotę dodatkowego pakietu, więc znowu zadzwoniłam i powiedziano mi że pracownik nie mógł przyjąć ode mnie takiego zgłoszenia bo muszę to zgłosić co naj mnie 2 m-ce przed rezygnację z pakietu dodatkowego i że muszę zapłacić za pakiet pomimo że został mi on wyłączony i z niego nie korzystałam a Pani z którą rozmawiałam przyjęła zgłoszenie że ma wyłączyć pakiet za dwa miesiące. Po tym okresie wpłaciłam znowu tylko za pakiet podstawowy i znowu dostała SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy, więc znowu zaczęłam tłumaczyć całą sytuację Panu z BO a on powiedział mi że tak być nie mogło ponieważ rezygnacja musi być złożona na piśmie i wysłana do nich a oni w ciągu miesiąca odłączą pakiet dodatkowy. Zupełny brak kompetencji, poza tym połączenie się z jakimkolwiek pracownikiem graniczy z cudem a co za tym idzie z dużymi kosztami za telefon. Zachowanie personelu też nie było miłe. wielki negatyw dla tej instytucji !!!

Marta_736

10.11.2009
Nie zgadzam się (19)
Strefa wejścia czysta,...
Strefa wejścia czysta, towar ładnie i równo poukładany pomimo dużej liczby klientów. Obsługa była bardzo miła po zapytaniu o produkt zostałam do niego zaprowadzona . Bardzo miła atmosfera pracownicy uśmiechnięci i chętni do pomocy.Warzywa były ułożone i świeże.

Marta_736

10.11.2009

Biedronka

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 1

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi