Opinie użytkownika (4)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w PZU odbyła się kilka miesięcy temu, gdy wyrejestrowywałam samochód, który sprzedałam. Miejsce obsługi było bardzo ładne, czysto i schludnie. W kolejce też nie stałam długo, Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła. Po podejściu do miejsca obsługi wręczono mi najpierw ankietę i poproszono o jej wypełnienie , ankieta dotyczyła jakość obsługi i miałam ją wypełnić w międzyczasie gdy byłam obsługiwana. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i życzliwa nawet wydrukowała mi jakie zniżki już uzbierały mi się na koncie. Na zakończenie obsługi gdy spytałam czy już to wszystko i czy nic nie muszę opłacać powiedziała mi że nie i że już samochód jest wyrejestrowany . Więc wypełniłam tą ankietę pozytywnie, gdyż uważałam że zostałam bardzo sprawnie i miło obsłużona, i wrzuciłam ją do urny, która stała przy wyjściu. Za tę obsługę duży plus! niestety po koło 3 dniach przyszło pismo o uregulowaniu należności za ubezpieczenie OC samochodu który wyrejestrowałam, byłam bardzo zdziwiona tym pismem gdyż pytałam wtedy czy nie mam już żadnych zobowiązań z tym samochodem i Pani mi wtedy powiedziała że absolutnie nie, zadzwoniłam więc do biura obsługi PZU z zapytaniem o co chodzi z tą wpłatą i za co ona jest naliczona. Niestety Pan, z którym rozmawiałam nie był już taki miły jak Pani , powiedział mi ,że to jest jakaś różnica i że muszę ją wpłacić , niestety nawet nie był w stanie powiedzieć z czego owa różnica wynikała i dlaczego nie zostałam poinformowana o nie przy wyrejestrowaniu samochodu. Za to niestety wielki minus !,

Marta_736

25.12.2009

PZU

Placówka

Lubartów, Słowackiego

Nie zgadzam się (21)
chcąc kupić rower...
chcąc kupić rower na komunię mojego chrześniaka udałam się na zakupy do Reala, niestety już po podejściu do stoiska z rowerami doznałam rozczarowania , wybrałam rower dość dobry ale cena była zaskakująco niska więc chciałam się upewnić żeby się nie rozczarować przy kasie i zapytałam Panią która akurat przechadzała się tam z kolektorem powiedziała że cena nie jest od tego roweru tylko od innego a tego ceny nie zna i kazała czekać na pracownika obsługującego ten dział, minęło ok 30min zanim przyszedł pracownik który powiedział ze nie zna ceny tego roweru ale się dowie ile kosztuje minęło kolejne 30 min. , ale się dowiedział! Zdecydowałam się więc na kupno owego roweru, ale chciałam zapakowany w kartonie bo miał on być na prezent, więc pracownik powiedział że musi sprawdzić czy mają jeszcze na stanie takie rowery tylko zapakowane , minęło kolejne 30 min. dostałam zapakowany rower na środku sklepu i musiałam go sama dotransportować sobie ręcznie do kasy... Przy kasie kolejna niespodzianka ok 20 osób przy każdej kasie połowa kas nie czynna w ogóle, więc czas oczekiwania na obsługę przy kasie ok.50 min.Wielki negatyw dla tego sklepu bo chciałam kupić tylko rower a spędziłam w sklepie ok 2,5 godziny (ogromna strata czasu)

Marta_736

20.11.2009

Real

Placówka

Lublin, Witolda Chodźki 14

Nie zgadzam się (18)
Gdy zakupiłam Cyfrowy...
Gdy zakupiłam Cyfrowy Polsat dostałam pakiet dodatkowy a sprzedawca poinformował mnie że w każdym momencie będę mogła z niego zrezygnować płacąc tylko pakiet dodatkowy Po kilku miesiącach korzystania z obu pakietów postanowiłam zrezygnować z dodatkowego pakietu. Po dwóch tygodniach od wpłaty za dany miesiąc dostałam SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy więc zadzwoniłam do BO w rozmowie powiedziałam że rezygnuję z pakietu dodatkowego a Pracownik z którym rozmawiałam powiedział że przyjmuje zgłoszenie i że pakiet dodatkowy zostanie mi wyłączony, (wyłączono mi go w ciągu 1 godz.). Po upływie 35 dni przyszedł do mnie SMS z biura windykacji CP o zaleganiu wpłaty na kwotę dodatkowego pakietu, więc znowu zadzwoniłam i powiedziano mi że pracownik nie mógł przyjąć ode mnie takiego zgłoszenia bo muszę to zgłosić co naj mnie 2 m-ce przed rezygnację z pakietu dodatkowego i że muszę zapłacić za pakiet pomimo że został mi on wyłączony i z niego nie korzystałam a Pani z którą rozmawiałam przyjęła zgłoszenie że ma wyłączyć pakiet za dwa miesiące. Po tym okresie wpłaciłam znowu tylko za pakiet podstawowy i znowu dostała SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy, więc znowu zaczęłam tłumaczyć całą sytuację Panu z BO a on powiedział mi że tak być nie mogło ponieważ rezygnacja musi być złożona na piśmie i wysłana do nich a oni w ciągu miesiąca odłączą pakiet dodatkowy. Zupełny brak kompetencji, poza tym połączenie się z jakimkolwiek pracownikiem graniczy z cudem a co za tym idzie z dużymi kosztami za telefon. Zachowanie personelu też nie było miłe. wielki negatyw dla tej instytucji !!!

Marta_736

10.11.2009
Nie zgadzam się (19)
Strefa wejścia czysta,...
Strefa wejścia czysta, towar ładnie i równo poukładany pomimo dużej liczby klientów. Obsługa była bardzo miła po zapytaniu o produkt zostałam do niego zaprowadzona . Bardzo miła atmosfera pracownicy uśmiechnięci i chętni do pomocy.Warzywa były ułożone i świeże.

Marta_736

10.11.2009

Biedronka

Placówka

Lubin, Jana Pawła II 1

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi