Opinia użytkownika: Marta_736
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Gdy zakupiłam Cyfrowy Polsat dostałam pakiet dodatkowy a sprzedawca poinformował mnie że w każdym momencie będę mogła z niego zrezygnować płacąc tylko pakiet dodatkowy Po kilku miesiącach korzystania z obu pakietów postanowiłam zrezygnować z dodatkowego pakietu. Po dwóch tygodniach od wpłaty za dany miesiąc dostałam SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy więc zadzwoniłam do BO w rozmowie powiedziałam że rezygnuję z pakietu dodatkowego a Pracownik z którym rozmawiałam powiedział że przyjmuje zgłoszenie i że pakiet dodatkowy zostanie mi wyłączony, (wyłączono mi go w ciągu 1 godz.). Po upływie 35 dni przyszedł do mnie SMS z biura windykacji CP o zaleganiu wpłaty na kwotę dodatkowego pakietu, więc znowu zadzwoniłam i powiedziano mi że pracownik nie mógł przyjąć ode mnie takiego zgłoszenia bo muszę to zgłosić co naj mnie 2 m-ce przed rezygnację z pakietu dodatkowego i że muszę zapłacić za pakiet pomimo że został mi on wyłączony i z niego nie korzystałam a Pani z którą rozmawiałam przyjęła zgłoszenie że ma wyłączyć pakiet za dwa miesiące. Po tym okresie wpłaciłam znowu tylko za pakiet podstawowy i znowu dostała SMSa że nie odnotowano wpłaty za pakiet dodatkowy, więc znowu zaczęłam tłumaczyć całą sytuację Panu z BO a on powiedział mi że tak być nie mogło ponieważ rezygnacja musi być złożona na piśmie i wysłana do nich a oni w ciągu miesiąca odłączą pakiet dodatkowy. Zupełny brak kompetencji, poza tym połączenie się z jakimkolwiek pracownikiem graniczy z cudem a co za tym idzie z dużymi kosztami za telefon. Zachowanie personelu też nie było miłe. wielki negatyw dla tej instytucji !!!