Opinia użytkownika: Marta_736
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja wizyta w PZU odbyła się kilka miesięcy temu, gdy wyrejestrowywałam samochód, który sprzedałam. Miejsce obsługi było bardzo ładne, czysto i schludnie. W kolejce też nie stałam długo, Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła. Po podejściu do miejsca obsługi wręczono mi najpierw ankietę i poproszono o jej wypełnienie , ankieta dotyczyła jakość obsługi i miałam ją wypełnić w międzyczasie gdy byłam obsługiwana. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i życzliwa nawet wydrukowała mi jakie zniżki już uzbierały mi się na koncie. Na zakończenie obsługi gdy spytałam czy już to wszystko i czy nic nie muszę opłacać powiedziała mi że nie i że już samochód jest wyrejestrowany . Więc wypełniłam tą ankietę pozytywnie, gdyż uważałam że zostałam bardzo sprawnie i miło obsłużona, i wrzuciłam ją do urny, która stała przy wyjściu. Za tę obsługę duży plus! niestety po koło 3 dniach przyszło pismo o uregulowaniu należności za ubezpieczenie OC samochodu który wyrejestrowałam, byłam bardzo zdziwiona tym pismem gdyż pytałam wtedy czy nie mam już żadnych zobowiązań z tym samochodem i Pani mi wtedy powiedziała że absolutnie nie, zadzwoniłam więc do biura obsługi PZU z zapytaniem o co chodzi z tą wpłatą i za co ona jest naliczona. Niestety Pan, z którym rozmawiałam nie był już taki miły jak Pani , powiedział mi ,że to jest jakaś różnica i że muszę ją wpłacić , niestety nawet nie był w stanie powiedzieć z czego owa różnica wynikała i dlaczego nie zostałam poinformowana o nie przy wyrejestrowaniu samochodu. Za to niestety wielki minus !,