Wracajac z wycieczki z Wloch autokar wysadził pasażerów na dworcu pkp w Opolu.
Jeszcze takiego rozczarowania ja z mężem oraz inni pasażerowie nie odczulismy.
Kasjerka była bardzo nie miła, kompletnie nie umiała i nie chciała sprawdzic o której będziemy mieć połączenia do domów.
Powiedziła tez na pocieszenie ze rozkłady tez nie sa aktualne.
Bylismy bardzo rozczarowani taka sytuacja.
pracownicy biedronki przy "obwodnicy" sa bardzo mili, kasjerki szczególnie.
Przy każdej wizycie (a jestem stała klientką) widzę jak ciężko pracują , szanuja pracę , sa zangażowani w to co robia.
Odniosłam miłe wrażenie.
Jestem klientem tego sklepu,czasem mozna wynegocjowac dobrą cenę.
Ogólnie pracownicy są bez zarzutu,ale nie zawsze podchodza do klienta.
Czasem dało sie zauważyć bezposrednio zlekceważnie klienta.
Pracownicy byli zajęci rozmową ze sobą i siedzeniem za komputerem.
Nie zawsze jest to mile dla klienta.
Pragnę podzielić sie miłą obserwacją.
Byłam klientem pzu w Zduńskiej Woli.
Zostałam bardzo miło obsłuzona.
Wspominam dużą kompetencję,zaangazowanie personelu.
Bardzo miło wspominam wizytę.Oby więcej takich placówek.
Mam konto w getin banku,kilka razy przy wizytach w owym banku zauważyłam nie miłe dla mnie obserwacje.
Nie podoba mi się jak pracownicy odchodzą od komputerów i podchodzą do drugiego pracownika zagladając mu przez ramię i patrząc w jego monitor, często zdarza sie też ze szepczą przy kliencie sobie cos sobie do ucha.
Nie jest to miłe obsługiwanie.Sytuacje takie zdarzaja się przy kazdej mojej wizycie.
Dzień dobry,witam serdecznie :)
Niedawno moje ubezpieczenie OC auta dobiegało końca.Ponieważ miałam zawarte je w innej firmie,to chciałam wcześniej zorientować się w ofertach jakie mają inne agencje ubezpieczeniowe.
Chodziłam i pytałam więc w różnych ubezpieczalniach.
Z poprzedniej firmy nie mogłam skorzystać gdyż PZU przebiło ich swoją ceną w OC i dlatego postanowiłam skorzystać z ich usłóg.
Wizyta w firmie PZU była zadawalająca.
Zadowolona wyszłam z zawartym OC pojazdu ,z niższą składką, jak i w dobrym humorze ,gdyz jakość obsługi była profesjonalna,rzeczowa i przebiegała w bardzo miłej atmosferze.
Ponieważ jestem kobietą nie znam sie tak bardzo na samochodach i rzeczach z tym związanych typu katalizator,czy dane silnika.Pani mnie obsługująca z uśmiechem na ustach poprosiła mnie o dowód rejestracyjny i z niego (nie robiąc żadnych problemów ani grymasów) spisała potrzebne dane.
Była bardzo miła,grzecznie poinformowała mnie co i jak mam zrobić by zrezygnować w poprzedniej firmie z OC.
Nie miałam przy sobie też wtedy dokumentu stwierdzającego jakie mam juz zniżki,więc tutaj tez wykazała się bardzo przez co moje zadowolenie wzrosło.
Otóż nie musiałam chodzić po poprzednich ubezpieczalniach i sie prosić o wydruk jakie mam juz składki OC tylko ta pani na podstawie moich danych osobowych oraz danych mojego męża który też jest klientem PZU przeczytała sama w komputerze tą informację
Także wyszłam zadowolona z firmy PZU nie z jednego a kilku powodów. :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.