Sklep poprostu super. Czysto,wszystko na swoim miejscu. Obsługa poprostu przemiła i bardzo pomocna,a przede wszytskim zaangazowana. Znajdą i przyniosą rozmiar który sie potrzebuje.Wszystko było ładnie poukładane.Jedynie co mogli by zrobić w tym sklepie to trochę go powiekszyć bo jednak lokal jest troche malutki.Poza tym wszytsko w jak najlepszym porządku.
Ogólnie rzecz biorąc sklep ok, duży,przestronny,ale... Bałagan na wieszakach, stołach i przy butach był taki,że mie mogłam butów do pray znaleść. Przy przymierzalniach obsługa ok -miła,gorzej było przy kasie bo nastałam się troche zanim przyjdzie ktoś i mnie skasuje. Ekspedienta była uprzejma, chociaż tyle dobrze. Uważam,że potrzebują trochę więcej personelu, chyba, że trafiłam jak ktoś był na przerwie.
Ogólnie lubię ten sklep bo zdarza sie że zazwyczaj znajdę coś fajnego na siebie. Wchodząc- sklep duży tylko jak zwykle na wieszakach nie ma nawet jak ręki włożyć gdyż wszystko ściśniete jest.Obsługe ciężko troche znaleść, ale udało się. W sklepie podłoga czysta, oświetlenie ok. Irytującą rzeczą było to,że byłam przed zamknięciem i przymierzając rzecz koło przymierzalni stał ochroniach który mnie pośpieszał, a tego już nie zniose. Oprócz tego sklep ok.
Jest te jeden z moich ulubionych sklepów. Wchodząc odrazu zrobił na mnie wrażenie.Duży, przestronny sklep i oczywiście czysto i wszystko poukladane tak jak powinno być. Obsługa bardzo miała panie ekspedientki bardzo pomocne, bez strojenia min przynosiły dany rozmiar do przymierzalni jak był potrzebny.Także polecam bo bardzo dobrze się tam czułam
Dzwoniąc do sklepu Zara w Magnolia Park we Wrocławiu z zapytaniem czy jeśli podam numer artykułu zostanie mi sprawdzone czy dana rzecz jest w sklepie pani odpowiada -owszem proszę podać. Po podaniu mówi -proszę chwilkę czekać sprawdzę.Sprawdzanie trwało chyba z 10 minut.Po tym czasie odzywa się pani,że niestety nie mamy.Dzwoniąc do Zary do galerii Renoma,pani mówi że u nich nie ma, ale w Magnolii są 2 sztuki rozmiaru który szukam.Zdziwiło mnie to bo jak tam dzwoniłam powiedzieli że nie ma.Dalej dzwonie do Pasażu Grunwaldzkiego tam tez pani mów że nie ma, ale są w Magnolii 2 sztuki. Ku zdziwieniu, że drugi sklep mi mówi iż w systemie są 2 sztuki w Zarze na Magnolii, postanawiam wybrać się osobiście. Po wejściu do sklepu nie mam żadnych zastrzeżeń-czysto-jak zawsze. Porządek jest. Idąc dalej i szukając kurtki nagle ukazują mi się rzeczywiście 2 sztuki kurtki w rozmiarze którym szukałam.Co tu dużo gadać,pani którą prosiłam o sprawdzenie jak dzwoniłam pewnie nawet nie szukała. Pierwszy raz mi się to zdarzyło.Jestem stała klientka tego sklepu od wielu lat.Nie mam żadnych zastrzeżeń.Obsługa jest ok ,wygląd sklepu również,zawsze jak tam idę coś dla siebie znajdę.A tym razem te zachowanie zachwiało moje uczucia do tego sklepu.
Zamawiałam pizze na dowóz. Czekanie 1 godzina, ale co najlepsze, pizza dojechała ledwo ciepła. Jadłam pizze z Da Grasso w innych miastach i byłam zadowolona, ale teraz, bynajmniej w Świdnicy już nie zamówię.Pizza w ogóle biednie wyglądała, myślą że jak się zamawia do domu to nikt im uwagi nie zwróci.Nie jest przyjemnie jeść pizze na której nic nie ma-same ciasto. Porażka
Wchodząc do sklepu wydaje się wszystko ok. Lokal czysty, porządek. Przyszło mi odebrać buty z reklamacji.Reklamacja nie uwzględniona gdyż jak to pani powiedziała buty nie były impregnowane, dlatego skóra jest w takim stanie, a co do odklejeń to nawet nie wspomnieli bo chyba nie wiedzieli co maja na to powiedzieć.Oczywiście co mi da się tłumacząc, że były impregnowane, jak one wiedzą najlepiej.Buty miały 3 miesiące i były używane sporadycznie.Po prostu wyrzucone 350 zl w błoto bo te buty wyglądają jak stare schodzone ze 3 lata. Nigdy w życiu już tam nic nie kupie i omijam ten sklep gdziekolwiek jestem i to samo mówię znajomym.Tym bardziej że znajoma miała to samo z kozakami.Oni sobie chyba żarty z ludzi robią . W zwykłym nie markowym sklepie jest lepiej iść coś zareklamować bo albo oddadzą buty albo pieniądze. Zero szacunku do klientów.
Salon czysty, przestrzenny i sprawia bardzo mile wrażenie.Obsługa sklepu bardzo profesjonalna i uprzejma.Pani która tam pracuje sprawdziła również gdzie można dostać rozmiar którego potrzebowałam. Napisała również numer telefonu do sklepu i kod produktu w celu zarezerwowania sobie danego rozmiaru. Po prostu w 100 % profesjonalizm.
Od chwili wejścia do kfc wszytsko wyglada ok.Jedyny problem to ze jest mały parking przed ta restauracja.Po podejsci do kasy obsługa miła, zamowienie równiez zostało zrealizowane dośc szybko, nie trzeba było czekac.Restauracja w srodku czysta, az miło usiąść. Przebywałam tam około 40 minut i wszystko wydaje sie ok az się miło jadło
Otwarta jedna kasa tylko na alkoholach, chyba ze w kolejce ludzie juz zaczna rozmawiać żeby otworzyli kase to wtedy kasjerka zadzwoni i ktos przyjdzie, z zapytaniem gdzie jest jakis produkt mowia nie wiem prosze poszukac.Na wędlinach to juz szkoda gadac czekasz i czekasz.Ogólnie zawsze jak sie tam wchodzi to śmierdzi jak z szamba bo chyba maja problemy z kanalizacja
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.