Opinia użytkownika: Marta_1266
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Dzwoniąc do sklepu Zara w Magnolia Park we Wrocławiu z zapytaniem czy jeśli podam numer artykułu zostanie mi sprawdzone czy dana rzecz jest w sklepie pani odpowiada -owszem proszę podać. Po podaniu mówi -proszę chwilkę czekać sprawdzę.Sprawdzanie trwało chyba z 10 minut.Po tym czasie odzywa się pani,że niestety nie mamy.Dzwoniąc do Zary do galerii Renoma,pani mówi że u nich nie ma, ale w Magnolii są 2 sztuki rozmiaru który szukam.Zdziwiło mnie to bo jak tam dzwoniłam powiedzieli że nie ma.Dalej dzwonie do Pasażu Grunwaldzkiego tam tez pani mów że nie ma, ale są w Magnolii 2 sztuki. Ku zdziwieniu, że drugi sklep mi mówi iż w systemie są 2 sztuki w Zarze na Magnolii, postanawiam wybrać się osobiście. Po wejściu do sklepu nie mam żadnych zastrzeżeń-czysto-jak zawsze. Porządek jest. Idąc dalej i szukając kurtki nagle ukazują mi się rzeczywiście 2 sztuki kurtki w rozmiarze którym szukałam.Co tu dużo gadać,pani którą prosiłam o sprawdzenie jak dzwoniłam pewnie nawet nie szukała. Pierwszy raz mi się to zdarzyło.Jestem stała klientka tego sklepu od wielu lat.Nie mam żadnych zastrzeżeń.Obsługa jest ok ,wygląd sklepu również,zawsze jak tam idę coś dla siebie znajdę.A tym razem te zachowanie zachwiało moje uczucia do tego sklepu.